Vem har fetast stil?

Vem har fetast stil?
Finns ju två edits på Leigh, sjukt bra stil! Ian Compton har också bra stil på rails som satan! Finns massor av dudes med sjuk stil om man hänger på www.newschoolers.com's videosektion. Där brukar de dyka upp folk titt som tätt som är smooootha!

Vem har fetast stil?
Anton Jansson
Leigh Powis
Phil Casabon
Eric Pollard
Jossi Wells
Henrik Harlaut
Tom Wallisch
Mike Hornbeck...
Finns hur många som helst... Men Anton Jonsson kör ju lätt snyggast i sverige iaf, kanske i världen.

Vem har fetast stil?
Första låten är top of the world med ace hood iaf

Edit nehe, det var inte samma lyrics. MEn beatet kommer därifrån iaf. :S

Senast ändrad:
Vem har fetast stil?
Känns nästan för enkelt att nämna Wallisch. Åkare som Adam Delorme och Corey Vanular ligger också högt upp men min röst går till Liam Downey eller Sammy Carlson.

Liam

Sammy

Vem har fetast stil?
Setermaan sa:
Känns nästan för enkelt att nämna Wallisch. Åkare som Adam Delorme och Corey Vanular ligger också högt upp men min röst går till Liam Downey eller Sammy Carlson.

Liam

Sammy

Vad heter låten i downey editen??

EDIT: Zion I ft k.flay - coastin'

Senast ändrad:
Vem har fetast stil?
Jekub sa:
tobski sa:
Jekub sa:
det finns ju en anledning till att dom är kända!
men ja, antons stil är sjuuuuuk
vad skiljer en skidåkare till en annan för dig? för du verkar helt...
stilen obviously..
och skidåkare är ju kända antingen för att de kan sjukt bra trick eller har skön stil.
du verkar heeeeeelt....
Om du tror folk är sponsrade/kända för att dom åker bra så har du ju fel, det är ju för att dom är bra på att sälja sig själva till just sponsorer, va ute och tävla mycket, visa upp sig i filmer etc...

Därför kan sådana här nonames kasta lika sjuka tricks med minst lika skön stil.

Du ÄR helt ...

Skulle vilja ge min "röst" till engelsmannen i första inlägget, men tycker faktiskt PK's stil är sjukt mycket bättre... både åkningen, kläderna och attityden

Fan kolla bara på PK's fylle wallflip i chuglife 4 xD

http://www.newschoolers.com/web/content/viewvideo/id/269966/ @ 1:54

edit: Skrämmande att jag är den enda som skrivit PK :/

Senast ändrad:
Vem har fetast stil?
linder sa:
Jekub sa:
tobski sa:
vad skiljer en skidåkare till en annan för dig? för du verkar helt...
stilen obviously..
och skidåkare är ju kända antingen för att de kan sjukt bra trick eller har skön stil.
du verkar heeeeeelt....
Om du tror folk är sponsrade/kända för att dom åker bra så har du ju fel, det är ju för att dom är bra på att sälja sig själva till just sponsorer, va ute och tävla mycket, visa upp sig i filmer etc...

Du ÄR helt ...

Skulle vilja ge min "röst" till engelsmannen i första inlägget, men tycker faktiskt PK's stil är sjukt mycket bättre... både åkningen, kläderna och attityden

det är klart att man måste vara bra på att visa upp sig, men hur vinner man tävlingar? jo genom att vara BRA! hur får man vara med i filmer (och fortsätta vara med)? jo genom att vara BRA/ha BRA STIL.

Vem har fetast stil?
Jekub sa:
linder sa:
Jekub sa:
stilen obviously..
du verkar heeeeeelt....

Du ÄR helt ...

det är klart att man måste vara bra på att visa upp sig, men hur vinner man tävlingar? jo genom att vara BRA! hur får man vara med i filmer (och fortsätta vara med)? jo genom att vara BRA/ha BRA STIL.
Stil och "Åkarfärdighet" är för mig 2 helt olika saker. En stil har du, hur dålig eller bra du än är.

Syftet var att plocka fram folk med sköna stiler. Man kan ha snyggare stil än Tanner Hall även fast det bästa tricket man sätter är en 360.

För övrigt så anser jag att Tanner är den sjukaste skidåkaren (när det gäller "alternativ skidåkning") nånsin.

Vem har fetast stil?
Nick martini, sen kommer väl Tom wallisch och H.Harlaut, är ju sket svårt igentligen att säga för finns ju så sjukt många med bra stil & alla får ju bara bättre och bättre.

Vem har fetast stil?
fyfaan! han var sjuuuk! hans dubbel cork var feta;) har aldrig hört talas om han!

själv tycker jag nog wallisch har skön stil!

Snödjup

Tillbaka
Topp