Vem har mest barn i indien?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
i sverige e det nog Jon Olsson och Henrik Winstedt, sen e ju Jacob Wester och Erik ganska bra :)

alla glåler käft o lyssnar, tanner hannel, bra men dåli åkstil, jon o henke bra, alla andra e bra, men det finns en som e överlägsen men som inte tala mycket om...

Candide Thovex, klara alla trick ramlar nästanm alldri o skönaste stylish, hehe

SHANE McConckey tar lätt alla fega hoppojkar när han bränner ned där satan har lekt med naturen...

men snälla unge scoon, ok att wetsre e duktig, men jämför me ollson o alla nadra så e han inte i närhetetn (no offense wester) men han e ju yngre oxo

har ni aldrig sett jon och andreas Håtveit... dom e fetta....skon stil... fillmerna innerhåller. fetta soundtracks ... kolla in på www.skifilm.no :D

Andreas Håtveit kan mange triks og er SYKT god på rail, men han har ikke noe spesiell stil, litt kjedelig liksom.

va jag tycker filmer na ha stil... typ nåt komiskt över dom .... tycker iallfall jag

Jon, Henke(fast han var dålig i globen jag blev så jävla besviken) och C.R Johnson båda grymma jibbers. Skogen Sprang och Norsken Lars Veen är också duktiga..

Seth Morisson lätt gryaste mountainfreestyle åkaren..

Sarah Burke lätt bästa och snyggaste tjejen...

tanner,candide,olsson,karlström....dumont kan ta sig i rööööööööööööööööööven!!!

nej förresten...både windstedt o dumont kan a sig i röven! 2 små diviga dvärgar!hahahah

Varför då? Om det är någon som är divig så är det ju Jon! I mina ögon så är Henke lite blyg, men jag kanske har fel. Alla är grymma!

För det första är Jacob Wester inte i närheten av Jon och grabbarna.. Men sen är han ju också bara 16 år, kom igen om några år.

För det andra så tycker jag att Jon och Windstedt är duktiga båda två men Candide Thovex och CR Jonsson är snäppet bättre. Fast om man tittar på åkstilen tycker jag att Jon och Pep Fujas har ett skönt flyt i åkningen. Men det finns gott om unga grabbar som är på gång! så se upp!

jon är lätt coolast..han står ju med fötterna cementerade i källaren....exakt samma kille nu som innana han slog igenom...han e cool

jon ok Windstedth e ju bäst...man e väll svensk....hehe

SVENSK:JACOB WESTER & JON OLSSON (KANSKE HENKE WINDTEDT)
UTLÄNDSK:SIMON DUMONT, TANNER HALL. HAN ÄR HELT GALEN.

"SVENSK:JACOB WESTER & JON OLSSON (KANSKE HENKE WINDTEDT)
UTLÄNDSK:SIMON DUMONT, TANNER HALL. HAN ÄR HELT GALEN."

Skojar du med mig? Windstedt är väldigt mycket bättre än Wester. De går inte ens att jämföra. Det är som att jämföra Foppa och Jörgen Jönsson typ.:)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp