Vem har snurrat mest?

• Trådstartare Trådstartare skiiier
  • Start datum Start datum
Vem har snurrat mest?
Pk hunder drog ju en switch 1440 i jon olsson invetational :P men han vurpa ^^

Vem har snurrat mest?
Pk hunder drog ju en switch 1440 i jon olsson invetational :P men han vurpa ^^

Vem har snurrat mest?
H_Wikman sa:
ja ja satte 1440 över shads gap men de e inget att skryta om
ja hoppa för kort i chad's gap , snurra så många varv ja tappa fart, cab 2520 landa me ryggen in i väggen på gapet,,

bröt som flesta benen, ja tror lilhjärnan sitter kvar i hjälmen än..

Vem har snurrat mest?
är lite osäker, men har inte harlaut dragit sw 1440? är otroligt osäker o det kan vara däligt fel. tror även att tj schiller gjrot samma trick. men som sagt, jag är jätteosäker, för jag har inte sett ngn som skrivit ngn av de här 2 tidigare i tråden.

Vem har snurrat mest?
Fluffsurfarn sa:
är lite osäker, men har inte harlaut dragit sw 1440? är otroligt osäker o det kan vara däligt fel. tror även att tj schiller gjrot samma trick. men som sagt, jag är jätteosäker, för jag har inte sett ngn som skrivit ngn av de här 2 tidigare i tråden.
Jodå. Stämmer, var tillochmed i självaste JOI !

Vem har snurrat mest?
Fluffsurfarn sa:
Även TJ har dragit en 1440 !

Vem har snurrat mest?
Haha, denna tråd är sjukt underhållande. Efter lite räknande så fick jag fram att det var 22 (!) personer som hade skrivit att Henke Harlaut hade satt sw 1440 (Även många som hade svarat TJ fast han är så långt ifrån medlem på freeride som det går). Okej, om kanske 3 pers skriver samma sak för att bekräfta tex något som är fel men detta är helt sjukt. Tråden hade blivit sjukt mkt kortare och lättare att läsa igenom om alla oseriösa, dumma och repetitioner av svar som förekommer.

Vem har snurrat mest?
frandfors sa:
Fluffsurfarn sa:
Även TJ har dragit en 1440 !
hoppas du förstod ironin med mitt inlägg.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp