makafone
Ny medlem
Vem har snurrat mest?
hahahahahaaxLLL sa:jag har en film där en jävla thai snurrar 1800 !
hahahahahaaxLLL sa:jag har en film där en jävla thai snurrar 1800 !
typ quadruppel postmiaalo sa:HH drog väll endå sw 1440 i joi hoppet?haN ´överroterade sw 1260:Dde e ganska fet spin:P
ja hoppa för kort i chad's gap , snurra så många varv ja tappa fart, cab 2520 landa me ryggen in i väggen på gapet,,H_Wikman sa:ja ja satte 1440 över shads gap men de e inget att skryta om
menar du att du kollade så många varv?frandfors sa:Jäävlar, jappsaren drar ju ffs en 2880 ! Galet :D
fan vad lamt, jag börjar att snurra när jag somnar sen när jag vaknar så har jag inte slutat att snurra. brukar tappa räkningen efter 180.Cr0y_HimselF sa:jag drar 1800 i sömnen, när jag drömmer då alltså.
Jodå. Stämmer, var tillochmed i självaste JOI !Fluffsurfarn sa:är lite osäker, men har inte harlaut dragit sw 1440? är otroligt osäker o det kan vara däligt fel. tror även att tj schiller gjrot samma trick. men som sagt, jag är jätteosäker, för jag har inte sett ngn som skrivit ngn av de här 2 tidigare i tråden.
Jodå. Stämmer, var tillochmed i självaste JOI !Fluffsurfarn sa:är lite osäker, men har inte harlaut dragit sw 1440? är otroligt osäker o det kan vara däligt fel. tror även att tj schiller gjrot samma trick. men som sagt, jag är jätteosäker, för jag har inte sett ngn som skrivit ngn av de här 2 tidigare i tråden.
hoppas du förstod ironin med mitt inlägg.frandfors sa:Jodå. Stämmer, var tillochmed i självaste JOI !Fluffsurfarn sa:är lite osäker, men har inte harlaut dragit sw 1440? är otroligt osäker o det kan vara däligt fel. tror även att tj schiller gjrot samma trick. men som sagt, jag är jätteosäker, för jag har inte sett ngn som skrivit ngn av de här 2 tidigare i tråden.
Även TJ har dragit en 1440 !
Du hade fan ganska rättsbn sa:Före nån annan ens har skrivit något mera så vallan, du kommer inte att få mer än, hmm. max 2 seriösa svar tror jag. om ens det. aja, lycka till iaf.