Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vitsen?? att bajta nått från en film är inte häftigt nånstans, skitfultDeespin sa:jag gissar, men jag är inte säker, att vitsen är att redrum blir murder baklänges, dock fattar jag inte vitsen med det, om det är så..redrum sa:vafan står du o säger? säg inte ens att du inte fattat vitsen med namnet....?JonathanO sa:tyvärr är ju ditt grymmt fult
håller med om analkrutSjogras sa:Begränsningen att man inte får ha åäö trashar ju mitt namn...
Analkrut är det lätt skönaste namnet!
aaa lättGaass sa:haha oseriösaste tråden hittils, aja säger:
snyggast----> Bruna_berit
Fulast------->Ramis-Jibber
![]()
Haha.. skönast ju! enda namnet/förklaringen som vart funny hittillsEwasx sa:vitsen med mitt namn är
alla bokstäver är på samma ställe
när jag skrev in mitt namn så slog jag med den vänstra handen på tangentbordet och blev det ewasx och ändrade jag första bokstaven till stor. Ewasx. Sen blev jag kallad evas ex. Det var ju också lite roligt.
Aja shit da säjm
jag är 13 år och tycker att jag har snyggast namn, och även fått några röster. ha inte sådana fördommar,jeppenator sa:hm.. mitt namn tar de mesta!!
ojamäe tycker jag är lite smaklöst efter stordängan rastavibrationer.. annars är de väl nån liten 13 åring som har fulast skulle jag gissa på
Det var verkligen såhär > ---- < lönt att dra upp denna extremt meningsfulla tråd från graven genom att skriva ett sådant poängfyllt och sofistikerat inlägg som du precis gjort.maft sa:mne ja har känsligast namn,
fuck you din jävla hästEJ-Rockner sa:fasen va mycket stockholmare som är här, sjukt trött på det!
the gun is loaded niggaHShawty sa:Ace_DG e lätt snyggast... Hatar mitt
Ewasx e också kefft
stekekdahl sa:the founder of evas ex.