E
emillorang
Guest
Vilka goggles vill ni helst ha?
vad för skidglasögon skulle ni helst vilja ha??
jag vill ha smith eller oakley
jag vill ha smith eller oakley
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det stavas förövrigt goggles, men det är inget vi behöver gå in på.lille_emil sa:
Ouch, dåligt ställe att stava felSum41 sa:Googel är en sökmotor.
Ajdå det gick förfort sen vart den en mkt fin ägning av mig själv ^^ Sånnt man får bjuda på..Morphy sa:Ouch, dåligt ställe att stava felSum41 sa:Googel är en sökmotor.![]()
haha Sällan du Oscar.OwetZ sa:Vem blir näste engelska lärare? :D
Jag finns där :DRege sa:haha Sällan du Oscar.OwetZ sa:Vem blir näste engelska lärare? :D
om killen är 9 är han för liten för att vara härramundberget_skidor sa:lätt att stava rätt om han är 9??
Om man är 17 år verkar man också vara för liten för att vara här.Eevez sa:om killen är 9 är han för liten för att vara härramundberget_skidor sa:lätt att stava rätt om han är 9??
ok?? finns fler som är yngre och inte få va medlem här på freeride!Eevez sa:om killen är 9 är han för liten för att vara härramundberget_skidor sa:lätt att stava rätt om han är 9??
är det en fråga eller vad? jag tänker inte sitta å söka på folk som är för små, det får du göra själv. hejdåramundberget_skidor sa:ok?? finns fler som är yngre och inte få va medlem här på freeride!Eevez sa:om killen är 9 är han för liten för att vara härramundberget_skidor sa:lätt att stava rätt om han är 9??
Spelar väl ingen roll hur gammal man är. Det är ju lunarstormnivå på dom flesta inläggen iallafall.Frealsare sa:Ja, är man tretton år eller yngre ska man fan ta mig hålla sig borta härifrån!
Ja. Men det har väl sällan varit så många minderåriga på freeride som nu? Dessutom är jag en stor anhängare av språktest för freerides medlemmar!Dustbin_Dan sa:Spelar väl ingen roll hur gammal man är. Det är ju lunarstormnivå på dom flesta inläggen iallafall.Frealsare sa:Ja, är man tretton år eller yngre ska man fan ta mig hålla sig borta härifrån!
Och svar till Emil! Tycker du ska prova skidglasögon ordentligt så du hittar ett par som passar din hjälm och ansiktsform.