Vilken Fly studsmatta?

Vilken Fly studsmatta?
har själv en fly 14 super och en kompis har fly 15 så har hoppat mycket på båda... studdsen är bättre på en fly 14 super om man hoppar själv, men om man får ´uppstuds´ så är dem ungefär lika bra om inte rentutav lite vassare studs på fly 15. så beror ju på vad du vill ha för studsmatta? jag skulle nog hålla mig till min fly 14 super då jag tycker det är väldigt tungt å hoppa själv på fly 15 fastän jag väger 90-95 kg!

Vilken Fly studsmatta?
jag hoppade på en stor studsmatta hos en kille ..jag tror det var en fly 15 jao ...den va as bra om man fick studs av en kille som väger typ 55

Vilken Fly studsmatta?
när man hoppar på fly 15 flyger man typ en halvmeter om man hoppar i mitten, men om man får studs flygerman fett som saagt (:

fast jag väger runt 60 kg

Vilken Fly studsmatta?
jag har en fly 14 super som jag tycker i riktigt bra! på den behöver man bara ha 1 som "studsarupp" och man får bra höjd. MEn är man flera som ska hoppa så är det mycket roligare å hoppa på en Fly 15 å få " uppstuds" av flera stycker för då får man grym höjd:)

Vilken Fly studsmatta?
Jag har en fly 15, men min polare har en fly 14 super, fly 15 är trög å hoppa på om man är själv men om man får ''dubbelstuds'' av någon eller flera så kan man flyga uta helvette medans fly 14 super är Grymt bra om man hoppar själv och när man får ''dubbelstuds'' av non men ändå så tror jag man hoppar lite högre med dubbelstuds på fly 15 än fly 14 super, men jag skulle nog säga att fly 14 super är bättre.

Vilken Fly studsmatta?
OggeFan sa:
Jag har en fly 15, men min polare har en fly 14 super, fly 15 är trög å hoppa på om man är själv men om man får ''dubbelstuds'' av någon eller flera så kan man flyga uta helvette medans fly 14 super är Grymt bra om man hoppar själv och när man får ''dubbelstuds'' av non men ändå så tror jag man hoppar lite högre med dubbelstuds på fly 15 än fly 14 super, men jag skulle nog säga att fly 14 super är bättre.
jag tror redan han har en studsmatta, då tråden är snart 3 år gammal -.-

Vilken Fly studsmatta?
Är fly en model?För jag ser väldigt många som har en "Adrenalin" studsmatta är det en fly model?om det är en model :D:D:D:D

Tillbaka
Topp