Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
true words av simon. (även fast detta är ot forumet så tycker jag att de här var en överdrivet onödig tråd.)TheFibretech sa:hahahaha det säger väl sig självt att det är helt självklart att du startat denna tråd enbart för att skryta om din Iphone!! Inte en chans att du försöker säga någonting annat, du kommer bara känna dig dum. Och du är inte cool på ngt sätt bara för du har Iphone.......
Dum tråd rakt igenom.
För att hålla mig till trådens ämne har jag en Sony Ericsson c702i och innan det hade jag Sony Ericsson k750i
någon kan mitt namn:DpHille-026 sa:true words av simon. (även fast detta är ot forumet så tycker jag att de här var en överdrivet onödig tråd.TheFibretech sa:hahahaha det säger väl sig självt att det är helt självklart att du startat denna tråd enbart för att skryta om din Iphone!! Inte en chans att du försöker säga någonting annat, du kommer bara känna dig dum. Och du är inte cool på ngt sätt bara för du har Iphone.......
Dum tråd rakt igenom.
För att hålla mig till trådens ämne har jag en Sony Ericsson c702i och innan det hade jag Sony Ericsson k750i
LÅS!
fan ja trodde jag var ensam med att bära omkring på min XDCharlesAndreas sa:Telefonkiosk is tha shit!