Vilken telefonn äger du?

Vilken telefonn äger du?
jag har haft

massa gamla nokia telefoner och sony ericsson
k750i och nu har jag sony ericsson s500i som funkar helt okey !

Senast ändrad:
Vilken telefonn äger du?
hahahaha det säger väl sig självt att det är helt självklart att du startat denna tråd enbart för att skryta om din Iphone!! Inte en chans att du försöker säga någonting annat, du kommer bara känna dig dum. Och du är inte cool på ngt sätt bara för du har Iphone.......
Dum tråd rakt igenom.

För att hålla mig till trådens ämne har jag en Sony Ericsson c702i och innan det hade jag Sony Ericsson k750i

Vilken telefonn äger du?
Finns säkert nått gött iphone forum nånstans på nätet men freeride känns väl inte som ett helt klockrent val....
Riktigt lam tråd

Vilken telefonn äger du?
SKÄMTAR NI ELLER!

Känns bara som att han som gjort tråden vill skryta med sin iphone.....
Jag sitter också med en iphone i handen!
Du är inte cool!

Vilken telefonn äger du?
Haha sannolikheten att skaparen av en sån här tråd äger en iPhone är ju rätt stor tänkte jag när jag såg rubriken... och visst var det så!

Har själv en iPhone, det är fina mobiler/mediaspelare. Lite sugen på 3G´n, gps vore kul när man skaffar bil och så...

Vilken telefonn äger du?
Jag har en "morgon" iPhone sen efter lunch byter jag till min "lunch" iPhone, sen när jag kommer hem brukar jag använda min "eftermiddags" iPhone, när mörkret faller tar jag fram min "kvälls" iPhone!

Pappa betalar!

Vilken telefonn äger du?
iPhone... My god vilket skräp, betala för massa begräningar å gårdagensteknik i ett snyggt gränssnitt.. O-I-N-T-E-L-L-I-G-E-N-S stavas ordet som beskriver skiten.

Vilken telefonn äger du?
Jag trodde TS var en invandrare som frågade efter telefonnr när jag läste rubriken. Blev ännu mer oroligt när jag läste vad han egentligen ville....

Vilken telefonn äger du?
TheFibretech sa:
hahahaha det säger väl sig självt att det är helt självklart att du startat denna tråd enbart för att skryta om din Iphone!! Inte en chans att du försöker säga någonting annat, du kommer bara känna dig dum. Och du är inte cool på ngt sätt bara för du har Iphone.......
Dum tråd rakt igenom.

För att hålla mig till trådens ämne har jag en Sony Ericsson c702i och innan det hade jag Sony Ericsson k750i
true words av simon. (även fast detta är ot forumet så tycker jag att de här var en överdrivet onödig tråd.)

LÅS!

Senast ändrad:
Vilken telefonn äger du?
med tanke på att ca 50% av de som har skrivit har skrivit att de har iphone så är de nog en tråd som är till bara för att skryta. För vem i helv*TE frågar om vad för telefon man har?
daaamp

Vilken telefonn äger du?
gissar att du gjorde denna tråden endast för att tala om att du har en iphone?
själv har jag ägt ett obestämt antal skrutt-telefoner och äger numera en samsung modell simpel. Men vemfan bryr sej! är det årets mest onödiga skryttråd?? JAA!

Vilken telefonn äger du?
eta myror

min tääääläfååån ä daark bläck, rooaawr

jag håller med, den här tråden var för töntig även för OT-forumet

Vilken telefonn äger du?
har fn aldrig garvat så mkt. haha det är som att nystrand ska skutas för att han tog upp dettahaha XB du lär nog chilla nytrand innan det blir skottpengar på dig haha

Vilken telefonn äger du?
pHille-026 sa:
TheFibretech sa:
Dum tråd rakt igenom.

true words av simon. (även fast detta är ot forumet så tycker jag att de här var en överdrivet onödig tråd.

LÅS!
någon kan mitt namn:D

Vilken telefonn äger du?
Jag har en Sony Ericsson w595,

Det roliga är att detta är den andra tråden du skriver i på freeride,
så känns som det tidigare svaren ,..
*Mer behöver jag inte säga ;b

Vilken telefonn äger du?
Varför låsa denna tråden för? Det är väl detta alla ville ha i ett OT-forum. Förut så postades liknande trådar i alla andra forum ju...

//H

Ps. IRONI!!!

Vilken telefonn äger du?
WALKMAN....trögaste tråden som jag har sätt på hela dagen. lite onödig men,men,,

Tillbaka
Topp