Vilket ställ är detta?

Rydellen

Ny medlem
Vilket ställ är detta?
Vet att det finns för många omogna trådar om detta men nu när jag börjat kolla på nya grejer för vintern hittade jag denna bild på tj shiller där han har ett underbart fint ställ på sig. https://www.freeride.se/photo/view.php?id=49981
Någon som vet vad för märke det är?

Mobba mig inte för att jag skapar en "vad hade tj shiller på JIO 07 för jacka" tråd ;D haha
Eller jo gör det men ge mig iaf svar på min fråga då! ;D

Rydellen

Vilket ställ är detta?
Orage?

EDIT: kanske var lite otydlig, det är Orage ställ :)

Senast ändrad:
Vilket ställ är detta?
SverigeTomten sa:
Kan du inte hitta en egen stil då?
Jo ska sy ett eget chockrosa ställ med psykadeliskt blåa räkor på. Men fram tills det blir klart vill jag ha något som ser ok ut och fungerar.

Jonathan ge gärna förslag på helt funktionsplagg med ok design. Och inga slimmade grejer heller.

Vilket ställ är detta?
Rydellen sa:
SverigeTomten sa:
Kan du inte hitta en egen stil då?
Jo ska sy ett eget chockrosa ställ med psykadeliskt blåa räkor på. Men fram tills det blir klart vill jag ha något som ser ok ut och fungerar.

Jonathan ge gärna förslag på helt funktionsplagg med ok design. Och inga slimmade grejer heller.
du kanske missförstod mig men ja mena att det ör klart som fan att man måste köpa ett ställ som någon annan har i detta fall Tj det finns ju inget ställ som ingen annan har....

Vilket ställ är detta?
Nu har jag väntat på att kollektionen ska släppas och när jag tittar igenom sortimentet ser jag att stället Shiller har inte finns med överhuvudtaget...Vad är grejen? Kmr det att säljas elelr inte? Förövrigt såg allt förjävligt ut på sidan. Skitfula kläder...Tycker alla märken har så mycket som är TRÅKIGT i färger som brunt, grått osv. Varför kan inget märke göra lite kläder med stil och lite mer kontrastrika färger. Som tex svart/gult... Allt nu är svart/beige/grått/ful-orange osv....less

Vilket ställ är detta?
oakley, avalaan, grenade och quiksilver har hitills nästa års snyggaste kläder!

Vilket ställ är detta?
Jackan är av märket orage och heter TJ!

EDIT: Men kläderna finns ju säkert i andra förger bara att det inte går att se på hemsidan som t.ex Tj,s jacka på bilden är ju brun på hemsidan

Senast ändrad:
Vilket ställ är detta?
haha la märke till diskussionen högst upp, får ja bara fråga,,, är de någon (utom proffsen) som är ensam med ett ställ ?

och när "ni" köper kläder, köper ni för att dom är snygga eller för att andra "cooooooola" människor har dom?

POINT SAID -over and out ! :)

Vilket ställ är detta?
Rydellen sa:
Nu har jag väntat på att kollektionen ska släppas och när jag tittar igenom sortimentet ser jag att stället Shiller har inte finns med överhuvudtaget...Vad är grejen? Kmr det att säljas elelr inte? Förövrigt såg allt förjävligt ut på sidan. Skitfula kläder...Tycker alla märken har så mycket som är TRÅKIGT i färger som brunt, grått osv. Varför kan inget märke göra lite kläder med stil och lite mer kontrastrika färger. Som tex svart/gult... Allt nu är svart/beige/grått/ful-orange osv....less
för att gult är sååå 2005

Vilket ställ är detta?
Orka bry sig om gult är sååå 2005 eller om shiller har skiten på sig. Jag tycker det är otroligt snyggt och vill köpa ett sådant! Kommer det finnas för försäljning eller är det hans "special" jacka i 1 ex..?

Vilket ställ är detta?
Rydellen sa:
Vet att det finns för många omogna trådar om detta men nu när jag börjat kolla på nya grejer för vintern hittade jag denna bild på tj shiller där han har ett underbart fint ställ på sig. https://www.freeride.se/photo/view.php?id=49981

Mobba mig inte för att jag skapar en "vad hade tj shiller på JIO 07 för jacka" tråd ;D haha

Rydellen
Är det där JIO hoppet???? ;)))))))) ( OBS!!! det är antal dubbelhakor som jag har )

Senast ändrad:
Vilket ställ är detta?
Madeofpureeee sa:
Rydellen sa:

Rydellen
Är det där JIO hoppet???? ;)))))))) ( OBS!!! det är antal dubbelhakor som jag har )
skämtar du eller? det står ju fan att det är en QP i mt.hood

Tillbaka
Topp