vilket trick är det här?

• Trådstartare Trådstartare ND
  • Start datum Start datum
vilket trick är det här?
Flatspin 5 eller bio 5 ser det ut som.

Senast redigerad av en moderator:
vilket trick är det här?
Agerstig sa:
misty 5 helt klart...att folk inte lär sig:D
mistyFLIP är väll ändå en frammåtVÅLT me rotation, jag såg inte mycke speciellt VÅLTER i den där filmen,, ja tyckte de mer likna en bioSPINN, för han var ju som aldrig uppåner som man brukar vanligtvis vara i flippar?

vilket trick är det här?
Ohm1e sa:
Agerstig sa:
mistyFLIP är väll ändå en frammåtVÅLT me rotation, jag såg inte mycke speciellt VÅLTER i den där filmen,, ja tyckte de mer likna en bioSPINN, för han var ju som aldrig uppåner som man brukar vanligtvis vara i flippar?
äntligen nån som fattar at jag gör framåt!!

Senast ändrad:
vilket trick är det här?
skiiminator sa:
Ohm1e sa:
Agerstig sa:
äntligen nån som fattar at jag inte gör framåt!!
bio är fortfarande framåt pucko:P

vilket trick är det här?
skiiminator sa:
Ohm1e sa:
Agerstig sa:
äntligen nån som fattar at jag inte gör framåt!!
, på filmen gör du frammåt, alltså blir de en biospin.

vilket trick är det här?
Alltid lika kul att se sånna här trådar.. Alla slåss om, om det är en bio eller en misty. Sen finns det faktiskt en avdelning på freeride.se där dom visar massa hopp.. Jämför där?

Tillbaka
Topp