N
ND
Guest
vilket trick är det här?
m
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
på en misty gör man juh framåt inte bakåtFilleforfan sa:Misty eller bio 540!
Inte flatspin för på flatspin går man väl ändå bakåt?
mistyFLIP är väll ändå en frammåtVÅLT me rotation, jag såg inte mycke speciellt VÅLTER i den där filmen,, ja tyckte de mer likna en bioSPINN, för han var ju som aldrig uppåner som man brukar vanligtvis vara i flippar?Agerstig sa:misty 5 helt klart...att folk inte lär sig:D
äntligen nån som fattar at jag gör framåt!!Ohm1e sa:mistyFLIP är väll ändå en frammåtVÅLT me rotation, jag såg inte mycke speciellt VÅLTER i den där filmen,, ja tyckte de mer likna en bioSPINN, för han var ju som aldrig uppåner som man brukar vanligtvis vara i flippar?Agerstig sa:misty 5 helt klart...att folk inte lär sig:D
bio är fortfarande framåt pucko:Pskiiminator sa:äntligen nån som fattar at jag inte gör framåt!!Ohm1e sa:mistyFLIP är väll ändå en frammåtVÅLT me rotation, jag såg inte mycke speciellt VÅLTER i den där filmen,, ja tyckte de mer likna en bioSPINN, för han var ju som aldrig uppåner som man brukar vanligtvis vara i flippar?Agerstig sa:misty 5 helt klart...att folk inte lär sig:D
, på filmen gör du frammåt, alltså blir de en biospin.skiiminator sa:äntligen nån som fattar at jag inte gör framåt!!Ohm1e sa:mistyFLIP är väll ändå en frammåtVÅLT me rotation, jag såg inte mycke speciellt VÅLTER i den där filmen,, ja tyckte de mer likna en bioSPINN, för han var ju som aldrig uppåner som man brukar vanligtvis vara i flippar?Agerstig sa:misty 5 helt klart...att folk inte lär sig:D
då blir det ju d-spin smartt !!!OScratchO sa:cork 540? överkorkad kanske