Vilket trick gör jag?

Vilket trick gör jag?
Det är en helt vanlig Backflip och som marcus säger vrider du lite inte bara på huvudet utan även axlarna vilket gör att du ligger lite snett i luften

Pejs out

Vilket trick gör jag?
en sne backflip . och feresten asså du redigera ett klipp!, och om inte det räker så har du BOTEN ANNA!!!!

Senast ändrad:
Vilket trick gör jag?
Varför Boten anna..snälla kan inte nån bara ta å lägga ner alla studsamttefilmer?:S..

gör seriösa bra redigerade filmer..

och så kan man fråga polare eller andra om vilke trick de är.. ganska jobbigt med 1000 miljoner trådar på freeride som heter : vilket trick är detta, vad gör jag för trick och dylikt.,.. starta ett eget studsmatteforum kanske:P

piis out!

Vilket trick gör jag?
på lincoln så snurrar du som en sideflip fast bakåt och på backflip rakt bak, alltså är det en sne backflip

Vilket trick gör jag?
tänker itne ens kommentera skiten. för du har världens aboslut sämsa låt. nu har dagen förstörd, kommer va arg en vecka.

Vilket trick gör jag?
ja stängde av när ja hörde låten,, kolla inte ens på klippet..

Vilket trick gör jag?
Har inte läst allt nu då men :p det är en vanlig backflip bara det att du börjar i en position och gör en backflip utan att rotera i sid led i luften!!! du har vänt dig om i upphoppet, och lnadar snett i förhållande til ldin ursprunliga stans, ställning.

Vilket trick gör jag?
det åvan är kanske fel, men för att det ska vara en lincoln ska man väl landa i samma position som man hoppar upp, för. saamma riktning, näsan ska peka åt samma håll :P
tror jag :S

Vilket trick gör jag?
du gjorde en helt vanlig backflip förutom att du vred dig typ 45 grader åt vänster:P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp