extremegirl
Ny medlem
Vill du också jobba i Alperna?
Hej! Jag är en glad och snowboard tokig tjej som tänkte åka ner till Alperna i vinter för att jobba och åka bräda. Tänkte åka i slutet av november och det blir antagligen till Österrike eller Italien. Tyvärr har jag ingen att åka med. Kompisarna har varken tid eller lust att hänga med. Så är det någon som har planerat att åka till Alperna och vill ha resesällskap eller vill dela bil ner kan ni ju höra av er via mail till shamballah101@hotmail.com.
Ha de bra!
Ha de bra!