Vill du också jobba i Alperna?

extremegirl

Ny medlem
Vill du också jobba i Alperna?
Hej! Jag är en glad och snowboard tokig tjej som tänkte åka ner till Alperna i vinter för att jobba och åka bräda. Tänkte åka i slutet av november och det blir antagligen till Österrike eller Italien. Tyvärr har jag ingen att åka med. Kompisarna har varken tid eller lust att hänga med. Så är det någon som har planerat att åka till Alperna och vill ha resesällskap eller vill dela bil ner kan ni ju höra av er via mail till shamballah101@hotmail.com.
Ha de bra!
 
Vill du också jobba i Alperna?
tjena tjejen. Jag har också haft lite planer på att fara till alperna men jag har lite svårt att hitta nåt jobb eller kontakt där nere.. Har du nån? Helst skulle man ju vilja jobba i nån butik eller så.. Jag har sett att det finns diskjobb men det är inte så lockande för mig. Tja då
westlundanders@hotmail.com
 
Vill du också jobba i Alperna?
halla!jag ar lite av i samma sits som du om att vilja dra ivag men att polarna ska gora annat. skulle helst vilja aka till franska alp.men har varken boende eller jobb.om jag skulle ta mig dit, skulle jag kunna jobba med typ disk eller vad som helst.letar du forfarande jobb och boende?
maila mig.frida.thurhagen@spray.se
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp