Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gör samma sak utan proxyn?nomiz sa:går det ändra tillbaka?
Får samma problem:/triumfen sa:Happ gjorde som man skulle o nu går de itne logga in :/ thx!
Jag med!jontae sa:Får samma problem:/triumfen sa:Happ gjorde som man skulle o nu går de itne logga in :/ thx!
Gud har v*ldtagigt er.Niklas-Borg sa:Jag med!jontae sa:Får samma problem:/triumfen sa:Happ gjorde som man skulle o nu går de itne logga in :/ thx!
jaMMartin sa:ser man fortfarande banner reklamerna?
stäng av din windows brandvägg då, den är ändå inte bra att ha!triumfen sa:Happ gjorde som man skulle o nu går de itne logga in :/ thx!
Haha okej, källa på detta? Och sno vadå?Pizzaaugust sa:har hört att ip nummret går till någons privata dator och att han kan se alla lösenord och allt man går in på om man är online samtidigt typ. Så han kan sno allt sådant.
Ja din bil! vad tror du. Lösenord och skit.christian_L sa:Haha okej, källa på detta? Och sno vadå?Pizzaaugust sa:har hört att ip nummret går till någons privata dator och att han kan se alla lösenord och allt man går in på om man är online samtidigt typ. Så han kan sno allt sådant.
Det var nog Telias fel och inte Spotify.Carled sa:Jag kan ev. ha fått en bieffekt av det hela... Jag valde något lattjo afrikanskt land, och när jag sedan kollade på min iPhone var klockan 2 timmar efter... (iPhone synkar klockan efter datorn/internet) och min vanliga datorklocka stämde. Jag undrar om inte iTunes på något sätt påverkades av de förändringar jag gjorde i Spotify. Om det är någon som har en korrekt förklaring så vi kan förkasta min hobby-teori skulle det vara väldigt fint... Hur som helst löste det sig med att jag ställde in telefons tidszon manuellt. Dock höll jag på att försova mig rejält!
Det är för att den tror att du är utomlands på resa eller dylikt du måste ändra din adress osv. till en tysk om du använder en tysk proxyhockeyjanne sa:går inte att logga in nu, funkade bra ett tag men nu är det buggat. Det står att det är problem med proxyn och det, någon som vet hur man får det att funka igen?
Fick samma problem men löste det genom att vänta tills den inte försöker logga in längre då kan man ändra "proxy" settings och då är det bara att ta bort allt!!JoakimN sa:Gud har v*ldtagigt er.Niklas-Borg sa:Jag med!jontae sa:Får samma problem:/
Ja det är för dyrt.Heinz_p sa:Helt ärligt, är 99:- för dyrt för att slippa reklam och stödja den bästa musiktjänsten just nu?
Du blir avstängdstarberger sa:Shit! Nu fick jag upp en textrad på spotify "Your current location does not match that set in your profile. You may travel with Spotify, but only for 14 days. For unlimited travel upgrade to premium". Jag kan inte heller ändra land i mina profilinställningar.. Vad händer om man inte ändrar tillbaks nu?
logga in på spotifys hemsida och ändra land till sverige.johanfred sa:ingen som har en extra invite över?? skulle behöva en till min tjej...
Jag fixade henne ett konto via google fast det var i england så hon kunde inte lyssna på en massa låtar och hon gnäller bara så kan ingen skicka mig en svensk invite via mail så att det blir slut på gnabbet snart?
Tack så mycket!
Men de är väll 14 dagar från de att den börjar "varna" dig och "varna gjorde den inte för mig på en gång! Men vad vet jag! :bGudrunnator sa:Har kört via proxy längre än 2 veckor och jag har inte blivit bannad, bara det att den där texten "Your current location does not match that set in your profile. You may travel with Spotify, but only for 14 days. For unlimited travel upgrade to premium" är längst upp hela tiden.
Mycket intressant mail på personen man blir draftad av... ;-P Kul att se dig!Mannen-som-surfar sa:Annars så får man ju gratis Spotify Premium här: http://www.FreeSpotifyPremium.com/index.php?referral=11951