Vill du slippa Spotify reklamen?

men jag tycker ju att det är spännande med reklamen. OM NI TAR BORT DEN ÅNGRAR NI DET.

har nämnligen hört rykten om att spotify kanske inte kommer funka för er som tar bort den

tänk på det jag sa nu // Emil

För er som skriver att det inte går att logga in, hur svårt kan det vara att klicka in på "Proxy settings" eller vad det nu är som kommer upp och sudda ut ip:n som du skrivit in?, alternativt byt till en bättre.

Mangeeeee sa:
Heinz_p sa:
Helt ärligt, är 99:- för dyrt för att slippa reklam och stödja den bästa musiktjänsten just nu?
Ja det är för dyrt.
Problemet är att det är folk som utnyttjar det första, bra, billiga alternativet till illegal nerladdning gör att gratisalternativ på sikt går i graven. Lite som att skjuta sig själv i foten. Smart? Inte jätte.
Att du sedan kan använda Spotify i telefonen såvida du har Premium är ju värt 99:- bara det.

Har ni inte "råd" med Premium, då får ni ju helt enkelt uthärda reklamen. Easy as that.

Heinz_p sa:
Mangeeeee sa:
Heinz_p sa:
Helt ärligt, är 99:- för dyrt för att slippa reklam och stödja den bästa musiktjänsten just nu?
Ja det är för dyrt.
Problemet är att det är folk som utnyttjar det första, bra, billiga alternativet till illegal nerladdning gör att gratisalternativ på sikt går i graven. Lite som att skjuta sig själv i foten. Smart? Inte jätte.
Att du sedan kan använda Spotify i telefonen såvida du har Premium är ju värt 99:- bara det.

Har ni inte "råd" med Premium, då får ni ju helt enkelt uthärda reklamen. Easy as that.
grejen är att det kostar 99 kr i månaden..
jag har dock funderat på att köpa premium för 12 månader då det kostar 1188 kr.
det är ju helt klart värt det om man nu inte orkar med reklamen.
jag får även det inte att funka så bra med proxy.
då alla proxys inte funkar i sverige, eller man inte har åtkomst till de.
jag har även iphone och det hade ju varit grymt skönt att ha spotify på mobilen och då behöver man premium!

Nej nu jävlar går jag till närmsta 7eleven eller pressbyrån!

Dels för att jag kan ha det i iphonen och dels för att ditt tipps fuckade up min användare, det står typ: Your ip does'nt match your "location" get unlimited acces to a travel account with spotify premium. Sen står det också att det bara fungerar i 12 dagar om jag inte uppdaterar.

har följt allt men det funkar ju inte har kollat många olika men antningen kommer reklamen ändå eller så funkar det inte att ansluta till spotify gör jag nåt fel eller? ändrar till HTTPS och skriver in proxy adressen i Host och porten i port ska det inte funka då?

Lusinda88 sa:
Ja jag vill slippa den hemska reklamen:)
Så du registrerar dig på ett skidforum för att bumpa en 4år gammal tråd för att du är snål?

Bra jobbat!

Svaret på frågan om att slippa reklamen lär ju förövrigt strida mot forumsreglerna så förstår inte hur denna tråd klarade sig :/

Tillbaka
Topp