Virus på msn?!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

LarsNorin

Ny medlem
Virus på msn?!
Jag har i hela mitt liv gått o funderat på hur människan egentligen blev till? En smaskig dinosaorie-orgie som gick ordentligt fel, jag menar en hel del inavel? Men om de nu var så, hur kom då dinosaorierna till o framförallt jorden, kan ju vart gud, som verkar väldigt festlig, och ganska galen med tanke på the big bang om den teorin stämmer.

En annan grej är att människan gärna vill vara bättre än andra människor. Läs nedan i en mänsklig diskussion för ett tydligt bevis på detta:

Senast ändrad:
Virus på msn?!
Formatera dina filer och funkar inte de så släng ut den ut ur fönstret;)

Virus på msn?!
Jag har en fil som tar birt det... Jag kan ladda upp den nu

Virus på msn?!
leta upp filen, ta bort den (shift+delete) och gör en systemåterställning. det ska räcka.

Virus på msn?!
Gör en system återställning. Alternativt ta bort msn & alla msn filer och ominstallera!

Virus på msn?!
nei men ja har fått nåt annat äcklit virus kommer upp "mail delivery system failure" kan inte skicka mail.. läs mer här http://www.microsoft.com/sverige/athome/security/latest/articles/2004/worms.mspx
nån som kan hjälpa?
För masken "Mydoom" som dök upp för första gången i februari 2004 användes en särskilt försåtlig teknik till att få användare att klicka på den bifogade filen. Skaparen hade noggrant utarbetat ett antal felmeddelanden med autentiskt utseende, med olika ämnen som "Mail Delivery System", "Test" eller "Mail Transaction Failed." Sådana e-postmeddelanden får de flesta användare regelbundet. De är officiella meddelanden som talar om att ett e-postmeddelande som du skickat inte nådde fram till mottagaren. De innehåller ofta ett fackspråk som de flesta av oss inte förstår. Skaparen av Mydoom härmade det här språket så skickligt att miljontals människor lurades att öppna bilagan.

Senast ändrad:
Virus på msn?!
har fått det några gånger, men msn har aldrig automatiskt tagit imot det? ;)
men du måste väl ha tryckt i någon inställning så alla filer tas emot automatiskt, för jag har inte hört ngn historia om att det tas emot automatiskt.. endast när blondiner tror att det är bilder på personen!! xD

Virus på msn?!
redrum sa:
men du måste väl ha tryckt i någon inställning så alla filer tas emot automatiskt, för jag har inte hört ngn historia om att det tas emot automatiskt.. endast när blondiner tror att det är bilder på personen!! xD
haha word

Virus på msn?!
Roof sa:
redrum sa:
haha word
ja men de var ju de jag mena att jag hade den inställningen!!! de trodde jag folk skulle fatta men kanske skulle skreva mer nogrant så du oxå förstått eller?

Virus på msn?!
redrum sa:
word ;)

Virus på msn?!
Limp sa:
Roof sa:
redrum sa:
haha word
ja men de var ju de jag mena att jag hade den inställningen!!! de trodde jag folk skulle fatta men kanske skulle skreva mer nogrant så du oxå förstått eller?
chilla, du har ingen anledning till att va sur!? ;) då får jag be om ursäkt antar jag, för att inte läst din post från början till start... låter det bättre kanske?

Virus på msn?!
redrum sa:
Limp sa:
Roof sa:
chilla, du har ingen anledning till att va sur!? ;) då får jag be om ursäkt antar jag, för att inte läst din post från början till start... låter det bättre kanske?
hahaha limp tog illa upp ;D

Virus på msn?!
redrum sa:
Limp sa:
Roof sa:
duude min dator e fucked up på alla sätt o vis just nu.. när jag ska ta bort virus så dör den av blotta ansträngelsen.. så jag e sur.. men inte på dej

Virus på msn?!
Coke sa:
Limp sa:
Coke sa:
formatera om datan kanske ?
ja men tack för den.. jag har en del grejer som inte får försvinna på datorn..
men du kanske har någon extern hårddisk lr så kan du ju alltid låna en och lägga in filerna där, formatera om datan och lägg sedan in filerna fårn externa igen! så gör jag
jo de vet jag.. o jag letar efter extern hårddisk o låna men har inte hittat nån

Virus på msn?!
The_moose sa:
Gör en system återställning. Alternativt ta bort msn & alla msn filer och ominstallera!
gjort systemåterställning men de funkar inte.. systemåterställningen har ej slutförts:P

Senast ändrad:
Virus på msn?!
mitt msn har flippat sönder totalt!! så fort jag skriver blir det
"Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:"

sen chillar jag lite och skriver en . som går fram sen när jag ska klaga på msn till min närstående åhörare så blir det det förbannade felmedelandet igen!!
uäh

Virus på msn?!
och deespin den näsapan är offline nu enda gången på året! mitt msn är ju alldeles pajj! need backup för fan!

Virus på msn?!
hörde nyss via kommradio att marers msn funkar igen! så han behöver ingen hjälp . men hans morsa sa åt han att gå o lägga sig, så skriv inte i onödan, sa han att ja skulle hälsa.

Virus på msn?!
Danne säger:
fick du viruset?

Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
..

Virus på msn?!
a_ahlnas sa:
hörde nyss via kommradio att marers msn funkar igen! så han behöver ingen hjälp . men hans morsa sa åt han att gå o lägga sig, så skriv inte i onödan, sa han att ja skulle hälsa.
manligt femenin du är august

Virus på msn?!
marer sa:
Danne säger:
fick du viruset?

..
Sluta driva med alla på freeride. dålig stil du skriver ju för fan hela tiden på msn, shysst o få dom att slösa energi att förklara ett problem du inte har

Virus på msn?!
gahnsbyanton@hotmail.com säger:
haahah
du kan inte skriva tillbax

...

passa på att uttnyttja mig bara, gör det! era fuckers

Virus på msn?!
marer sa:
haahah

...

du har fan inte ens han på msn!! jag frågar han.
sluta driv! du skriver ju hela tiden

Aug7st, https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=27785 säger:
nanananananan! tin tin i morgon??

Marcus säger:
Du vet att jag inte missar ett avsnitt! fatta vilket ihopkok dr muddock har!

Senast ändrad:
Virus på msn?!
a_ahlnas sa:
marer sa:
haahah

...

tog bort han för han mobbas,

ne nu ska ja mobba lite till
haha
ditt msn funkar inte
jipp
mitt liv är helt igen

bevis!!!

edit: gay

Senast ändrad:
Virus på msn?!
a_ahlnas sa:
marer sa:
haahah

...

sluta driv! du skriver ju hela tiden

Aug7st, https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=27785 säger:
nanananananan! tin tin i morgon??

Marcus säger:
Du vet att jag inte missar ett avsnitt! fatta vilket ihopkok dr muddock har!
mitt prof!! ser vems som står hårdast i rätten, fattar inte att du orkar hålla på att dryga i virus tråden då de finns dom som har riktiga virus!!

Virus på msn?!
Vem är denna Anton Gahnsby dett borde inte tolereras att mobba någon med virus på msn!

Virus på msn?!
I REST MY CASE IAF, Erat val om ni tror på Marer, ag skulle inte göra det då jag har en jävla konversation på msn med han,

Marcus säger:
Men låt mig lura dom lite bara! de blir kul! du får hur mkt fri tid med mitt flightsimulator och min 5000 kr joystick som du vill:D!

OVER AND OUT!
eran beskyddare / august

Virus på msn?!
jag vill tillkalla min kammaråklagare, jens nuder..

marer har some serious virus problem på sitt msn!! därmed bastuagregat!

over and in, niner niner

Virus på msn?!
men snälla nån? det var ju inte precis första hjälpen happy meal låda här inte!

jag måste få igång mitt msn så jag kan döda august verbalt på msn för att han sabbar och försenar hjälpinsattserna från Nato

Virus på msn?!
marer sa:
men snälla nån? det var ju inte precis första hjälpen happy meal låda här inte!

jag måste få igång mitt msn så jag kan döda august verbalt på msn för att han sabbar och försenar hjälpinsattserna från Nato
jag sa att jag var slut i tråden men hur fan håller du på?

Marcus säger:
MEN GE DIG! De kan bli kul! få dom reda på att jag ljuger kanske jag får en varning av johan!
tjalla inte så blir de roligt jag lovar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp