Virus på msn?!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Virus på msn?!
a_ahlnas sa:
marer sa:
men snälla nån? det var ju inte precis första hjälpen happy meal låda här inte!

jag måste få igång mitt msn så jag kan döda august verbalt på msn för att han sabbar och försenar hjälpinsattserna från Nato
jag sa att jag var slut i tråden men hur fan håller du på?

Marcus säger:
MEN GE DIG! De kan bli kul! få dom reda på att jag ljuger kanske jag får en varning av johan!
tjalla inte så blir de roligt jag lovar
he-he vänta ska jag hämta min skrattpåse i lattjolajban lådan som kan göra jobbet för mig.

Virus på msn?!
marer sa:
a_ahlnas sa:
marer sa:
men snälla nån? det var ju inte precis första hjälpen happy meal låda här inte!

jag måste få igång mitt msn så jag kan döda august verbalt på msn för att han sabbar och försenar hjälpinsattserna från Nato
jag sa att jag var slut i tråden men hur fan håller du på?

Marcus säger:
MEN GE DIG! De kan bli kul! få dom reda på att jag ljuger kanske jag får en varning av johan!
tjalla inte så blir de roligt jag lovar
he-he vänta ska jag hämta min skrattpåse i lattjolajban lådan som kan göra jobbet för mig.
Du har ju tur som har så bra självironi så du kan lura frmedlemmarna genom att skratta åt mina grejjer som inte ska vara kul.

Virus på msn?!
Limp sa:
Nån mer än jag som fått detta underliga Msn-virus o vet hur man ska göra får att slippa det?
Jag fick en winrar-fil av en polare som hette typ My-album 2007 msn tog automatiskt emot den. De var inte han som skickat den utan den skickade sig själv från hans msn. Och sen började den skickas ut till alla på min lista med engelska texter typ: check out my new pictures from the vacation o massa sånt. O jag får inte till de.

Nån som vart med om detta o vet hur man gör?
Tror inte på att det automatiskt skickar, du ljuger för att du inte vågar säga att du tagit emot det.
Jag fick exakt det medelande som du säger, att en kille vill sicka mig My-Album 2007.rar och det där med bilder, men jag klickade inte på någon länk eller tog emot någon fil.
Man kan inte få ngt automatiskt skickat till sig via msn.

Virus på msn?!
Limp sa:
CrashX sa:
Limp sa:
Nån mer än jag som fått detta underliga Msn-virus o vet hur man ska göra får att slippa det?
Jag fick en winrar-fil av en polare som hette typ My-album 2007 msn tog automatiskt emot den. De var inte han som skickat den utan den skickade sig själv från hans msn. Och sen började den skickas ut till alla på min lista med engelska texter typ: check out my new pictures from the vacation o massa sånt. O jag får inte till de.

Nån som vart med om detta o vet hur man gör?
Tror inte på att det automatiskt skickar, du ljuger för att du inte vågar säga att du tagit emot det.
Jag fick exakt det medelande som du säger, att en kille vill sicka mig My-Album 2007.rar och det där med bilder, men jag klickade inte på någon länk eller tog emot någon fil.
Man kan inte få ngt automatiskt skickat till sig via msn.
du e störd i huvvet o vet inte vad du snakkar om
de skickar aotomatiskt! o man får de ju automatiskt om de blir skickat till en om man har på autoacceptera alla filer. fucker
ha inte på att autoacceptera alla filer då? man är ju grymt smart om har de ! fucker

Virus på msn?!
Det spelar ingen roll om man har autoacceptera eller inte. Filen startar inte automatiskt så man måste ändå klicka på den för att den ska gå igång.

Virus på msn?!
Deespin sa:
Det spelar ingen roll om man har autoacceptera eller inte. Filen startar inte automatiskt så man måste ändå klicka på den för att den ska gå igång.
Bilder brukar öppnas automatiskt när man e hemma hos vissa, men jag har aldrig haft problem med det. Visserligen har mitt register blivit lite fucked de sista men vafan.

Virus på msn?!
ekdahl sa:
de var inställt när jag intallera msg plus live o jag har aldrig fått nå skit förut så varför inte. men de där viruset skickas från dom som har de av sej själv o spammar texter på engelska tex Check out my pictures from the vacation. har fått bort skiten för längesen dock

Virus på msn?!
okej, här kommer ett svar från en som sitter ganska mkt vid en dator, iaf på vintern. (skidor/dator)... om du får ett virus, ett svårt virus, inte en worm eller nån sån skit, utan virus som går in i windows filer, typ dll å sån, ett virus som inte går att radera om du inte är en riktig 1337 d04370rn03rd... min kusin hade ett virus som ser ut som ett windows program som tar bort spyware å sådant, fick det på dator både jag å han, jag var inte lika förstående om datorer då, så jag formaterade den, han satt i 4 timmar å fick bort det... men han kan väldigt mkt om datorer.. så är det bästa du kan göra att köra antiviruset med de senaste uppdateringarna, och spywareprogram.. sen om den hittar filen men ej kan ta bort den så kanske det fungerar annars så kan du göra det manuellt, sen om inget av deöverstående fungerar kan du lämmna in den (det kostar grova dollars) eller spara dina viktiga filer på CD/DVD'S å formatera bort skiten.. ELLER!!! Chilla biffen boys.. tare lungt, dra till beachen... sen fixar du det om en vecka eller två..

Klart slut.

Virus på msn?!
Jhunt sa:
Deespin sa:
Bilder brukar öppnas automatiskt när man e hemma hos vissa, men jag har aldrig haft problem med det. Visserligen har mitt register blivit lite fucked de sista men vafan.
jooo de e ju en zip fil?:S

Virus på msn?!
marer sa:
a_ahlnas sa:
Jhunt sa:
jooo de e ju en zip fil?:S
men jag accpetera ju inte ett skit ditt jävla sär apa e du dum i huvet? , och skiten pajjade ändå? £8o( I)

edit: skit
jag svarade ju inte ang ditt problem

Edit: moget att ta bort person angreppen för att slippa varning.

Senast ändrad:
Virus på msn?!
Låser denna tråd nu då LIMP har ändrat ursprunget, fått en varning och är avstängd och så då finns det ingen nytt längre.

//Hasse

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp