Visa din Afterski!

Visa din Afterski!
Bumpar lite, kanske blir lite fart här över påsk?
Inte så flådigt som ovan, men ser iaf några 2000m+ toppar genom fönstret. 3000m+ gömda i molnen redan inför morgondagens front.
Kombinerad apres ski och after work, hann få några fina åk i förmiddags. ⛷️ ;) Inviger onödigt stora nya GT-glas.🍸 Känns nästan som ginbaren på Terrace i Engelberg.:LOL:
IMG_4967.jpeg

Visa din Afterski!
Har blivit några resor genom åren och brukar alltid plocka med någon ny smak av Absolut om det finns. Förr i tiden tog de slut men nu är de flesta faktiskt oöppnade. Väntar på att Absolut Jägertee ska dyka upp på hyllorna på Salzburgs flygplats...
Grym idé, skriv till dem! Risken är väl att de snarare gör en med Mozartkugeln iofs? 😅

Visa din Afterski!
Gött läge. Prosecco,sol o ett liveband,som borde åka hem och öva, i bakgrunden ☀️

Bilagor

• C1ACFFC9-6214-4BE5-89BD-D2B749423E8B.jpeg
    C1ACFFC9-6214-4BE5-89BD-D2B749423E8B.jpeg
    408.3 KB · Besök: 164
Visa din Afterski!
Fortsätter med afterski med barnen.
Är det fel av mig att göra på detta sätt? Fick en kommentar av en morsa som säkert gillar att bära kofta.
Hur har ni gjort/gör kring afterski med barnen? Jag har inga problem att ta nån öl och järn när barnen är med.

Bilagor

• F808EA37-4B13-4EA7-A520-438686A9B91B.jpeg
    F808EA37-4B13-4EA7-A520-438686A9B91B.jpeg
    127.1 KB · Besök: 194
Visa din Afterski!
Är det fel av mig att göra på detta sätt? Fick en kommentar av en morsa som säkert gillar att bära kofta.
Hur har ni gjort/gör kring afterski med barnen? Jag har inga problem att ta nån öl och järn när barnen är med.
Jag får aldrig dricka öl själv utan min unge vill ha öl oxå…

Visa din Afterski!
Jag tänker så här:
1. Överdrivet drickande färgar av sig på barnen och är varken bra för dem eller föräldrarna. De gör som du gör, inte vad du säger
2. Därmed inte sagt att det inte spelar roll vad du säger
3. Barnen vet vad som händer ändå
4. Om du gör något som du helst vill undanhålla barnen så borde du kanske inte göra det alls

Det går inte helt ihop kanske, och inget som är hugget i sten, men man gör sitt bästa. Sammantaget gör jag nog ungefär som du.

Jag är litet färgad av några år i Italien där det dels ”dricks” förvånansvärt litet samtidigt som barnen i princip alltid är med när man har gäster och fester.

Visa din Afterski!
inga moraliska betänkligheter om det är en "vanlig resturang". Ser inte varför man skulle "skydda" ungarna från verkligheten, så tillvida att man inte själv ämnar bli packad. Då vi var på Mooserwirt var det nån som hade med ungarna (~5år) och hade dem att stå å dansa på bordet med sin läsk under afterskin.. där drog nog jag på mig koftan

Senast ändrad:
Visa din Afterski!
Visa bilaga 36616

After ski hemma efter en eftermiddag på bräda i Hammarbybacken.
När man har after ski helt själv får man iaf välja musik...

Efter en session i Hammarbybacken kan det där behövas!
Förlåt kunde inte låta bli, mkt bättre än min dag i alla fall. Min skiddag bestod i att lämna in ett par lagg på stenslip.
Ryggen ville inte vara med i matchen 😩
Ride on!

Visa din Afterski!
Efter en session i Hammarbybacken kan det där behövas!
Förlåt kunde inte låta bli, mkt bättre än min dag i alla fall. Min skiddag bestod i att lämna in ett par lagg på stenslip.
Ryggen ville inte vara med i matchen 😩
Ride on!
Kökulturen i Stockholm är vidrig, nästa gång tar jag med knogjärnen, så det behövdes något starkt.
Krya på dig!

Tillbaka
Topp