Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vÄr webbplats som en webbapp pÄ din startskÀrm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag gissar att felet Àr RommeIgÄr i Romme. Finn ett fel.
Att du inte gick till hamburgerian eller va den nu heter?IgÄr i Romme. Finn ett fel.
Kanske har blivit bÀttre, men jag har aldrig nÄgonsin fÄtt en sÀmre burgare Àn vad jag fÄtt dÀr. By far.Att du inte gick till hamburgerian eller va den nu heter?
Hahaha nÀ det Àr vÀl kanske inte vÀrldens bÀsta mat. Men tycker det gÄr snabbt och man blir mÀtt -> mer skidÄkningKanske har blivit bÀttre, men jag har aldrig nÄgonsin fÄtt en sÀmre burgare Àn vad jag fÄtt dÀr. By far.
FörrÀtt i Champoluc.
Visa bilaga 37783
Felix gulasch?IgÄr i Romme. Finn ett fel.
Felix gulasch?![]()
SĂ„ Ă€r det sĂ€kertFinns det nĂ„gon annan?Felix gĂ€ller troligtvis 9 av 10 backrestauranger t o m i Ăsterrike...
![]()
FELIX Gulaschsuppe 3kg online kaufen
FELIX Gulaschsuppe 3kg von Felix im AustrianSupermarket online kaufen und direkt liefern lassenwww.austriansupermarket.com
InstÀmmer helt. Nu rÄkar deras gulaschsoppa faktiskt vara ganska god - tycker jag. Största problemet för min del Àr att den smakar exakt lika varje gÄng... Plus att det kÀnns fÄnigt att betala 12 euro i backen för nÄgot som de bara hÀller upp ur en konservburk. VÀljer dÀrför ofta att ha med en rejÀl macka i fickan istÀllet och lÀgga pengarna pÄ nÄgot annat.SÄ Àr det sÀkert
men jag tycker det Àr för kasst ÀndÄ - som att fÄ in Billys panpizza med lite oregano. Varför skulle man vilja Àta sÀmsta, billigaste prefab-maten pÄ restaurang.
Det Àr vÀl grejen, du fÄr nÄgot som du vet vad det Àr relativt billigt. Iaf pÄ de stÀllen jag sett det var det alltid i princip billigaste varma maten pÄ menyn.InstÀmmer helt. Nu rÄkar deras gulaschsoppa faktiskt vara ganska god - tycker jag. Största problemet för min del Àr att den smakar exakt lika varje gÄng... Plus att det kÀnns fÄnigt att betala 12 euro i backen för nÄgot som de bara hÀller upp ur en konservburk. VÀljer dÀrför ofta att ha med en rejÀl macka i fickan istÀllet och lÀgga pengarna pÄ nÄgot annat.
LÀttöl.Felix gulasch?![]()
En tomino-ost inlindad i typ bacon sen grillad pÄ elden i folie. Sjukt gottSer hÀrligt ut! Vad Àr det dÀr till höger? Prosciutto utanpÄ men inuti..? Salsiccia med stracchino-ost i?
Falukorv?Ărtsoppa med korv, bĂ€ttre kan det inte bli!Visa bilaga 37892
Nej, tyvÀr inte. NÄgot billigt knackkorv.Falukorv?
Hur var det med snö pÄ ElgÄhogna?SjÀlvklart hemmagjord gulasch!! Serverades nedanför sista branten pÄ ElgÄhogna
Visa bilaga 37832Visa bilaga 37833
Inaktuell bild tyvÀrr! Var sÄ mycket burkgulasch i trÄden och enda bilden jag hade var frÄn förra ÄretHur var det med snö pÄ ElgÄhogna?
Löksoppa?Vatten och bröd?![]()
Fisksoppa i fredags. Fastetid nu, dÄ fÄr man göra det bÀsta av situationen.Vatten och bröd?![]()
En liten vin, ost & bröd. Och naturligtvis Chinotto lÀsk (varför finn den inte i Sverige?)