Visa din lunch i backen!

Visa din lunch i backen!
Lunch i Courmayeur 🍝
IMG_1479.webp

Visa din lunch i backen!
Finns det nĂ„gon annan? :) Felix gĂ€ller troligtvis 9 av 10 backrestauranger t o m i Österrike...

SÄ Àr det sÀkert :)
men jag tycker det Àr för kasst ÀndÄ - som att fÄ in Billys panpizza med lite oregano. Varför skulle man vilja Àta sÀmsta, billigaste prefab-maten pÄ restaurang.

Visa din lunch i backen!
SÄ Àr det sÀkert :)
men jag tycker det Àr för kasst ÀndÄ - som att fÄ in Billys panpizza med lite oregano. Varför skulle man vilja Àta sÀmsta, billigaste prefab-maten pÄ restaurang.
InstÀmmer helt. Nu rÄkar deras gulaschsoppa faktiskt vara ganska god - tycker jag. Största problemet för min del Àr att den smakar exakt lika varje gÄng... Plus att det kÀnns fÄnigt att betala 12 euro i backen för nÄgot som de bara hÀller upp ur en konservburk. VÀljer dÀrför ofta att ha med en rejÀl macka i fickan istÀllet och lÀgga pengarna pÄ nÄgot annat.

Visa din lunch i backen!
InstÀmmer helt. Nu rÄkar deras gulaschsoppa faktiskt vara ganska god - tycker jag. Största problemet för min del Àr att den smakar exakt lika varje gÄng... Plus att det kÀnns fÄnigt att betala 12 euro i backen för nÄgot som de bara hÀller upp ur en konservburk. VÀljer dÀrför ofta att ha med en rejÀl macka i fickan istÀllet och lÀgga pengarna pÄ nÄgot annat.
Det Àr vÀl grejen, du fÄr nÄgot som du vet vad det Àr relativt billigt. Iaf pÄ de stÀllen jag sett det var det alltid i princip billigaste varma maten pÄ menyn.

Visa din lunch i backen!
Oj vad jag inte hĂ„ller med er om smaken pĂ„ Felix gulaschsoppa :) men jag ska vĂ€l inte förvandla den hĂ€r trĂ„den ocksĂ„ till en missnöjestrĂ„d om backgulasch. Återkommer med lunchbilder nĂ€sta gĂ„ng.

Visa din lunch i backen!
Toppturslunch pĂ„ grĂ€nsen mellan 🇼đŸ‡čđŸ‡«đŸ‡·, nĂ„gra hundra höjdmeter ovanför Limones sus och dus (pĂ„ lördagar Ă€r det fullt med folk frĂ„n Rivieran)

En liten vin, ost & bröd. Och naturligtvis Chinotto lÀsk (varför finn den inte i Sverige?)

Visst kĂ€nner ni igen hjĂ€lmen??đŸ€‘
Perfekt matchning med Camoxerna 💃

Bilagor

• IMG_1297.webp
    IMG_1297.webp
    601.4 KB · Besök: 100
Visa din lunch i backen!
En liten vin, ost & bröd. Och naturligtvis Chinotto lÀsk (varför finn den inte i Sverige?)

Finns mÄnga italienska bittersöta lÀsk som Àr goda, en annan Àr Crodino!
Finns en hel del kul/fÄnig reklam för Crodino pÄ Youtube (med en smart-ass gorilla som huvudperson) för den som har tid över.

1741595915170.webp

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp