RandoScando
Turtok
Visa din quiver!
AnvänderBud66 sa:@la_grave
Globalknivar funkar utmärkt.
Knivarnas motsvarighet till Völkl Katana.
@jibberisch globalknivar?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AnvänderBud66 sa:@la_grave
Kommer inte på fråga. Morakniv duger gott att tälja både bacon och snus med. (Ibland klibbar mina Catch mini eucalyptus ihop)Vattendroppe sa:AnvänderBud66 sa:@la_grave
Jag vet. De som klagar har sannolikt inte ens provat, och använder själva någon allroundkniv från Ikea eller Ica, så deras synpunkter är inte mycket att haka upp sig på.Bud66 sa:@la_grave
Då är det alltså bevisat att globalknivar inte kan vara knivarnas katana!Jibberisch sa:Kommer inte på fråga. Morakniv duger gott att tälja både bacon och snus med. (Ibland klibbar mina Catch mini eucalyptus ihop)Vattendroppe sa:AnvänderBud66 sa:@la_grave
Nä jag klagar och kommer klaga på Global. Men då jobbar jag iofs som kock. Och har haft Globalknivar. Men att stå och använda de dagligen är inte kul jämfört med andra märken. Själv kör jag en blandning från olika märken för olika ändamål. Masahiro, Mac Damskus, Victorinox, Shun och Tamahagane..la_grave sa:Jag vet. De som klagar har sannolikt inte ens provat, och använder själva någon allroundkniv från Ikea eller Ica, så deras synpunkter är inte mycket att haka upp sig på.Bud66 sa:@la_grave
Man blir lite rörd!Vattendroppe sa:Då är det alltså bevisat att globalknivar inte kan vara knivarnas katana!Jibberisch sa:Kommer inte på fråga. Morakniv duger gott att tälja både bacon och snus med. (Ibland klibbar mina Catch mini eucalyptus ihop)Vattendroppe sa:Använder
Damascus-stål... Niiiiiiiiice.Hasse_Lindborg sa:Nä jag klagar och kommer klaga på Global. Men då jobbar jag iofs som kock. Och har haft Globalknivar. Men att stå och använda de dagligen är inte kul jämfört med andra märken. Själv kör jag en blandning från olika märken för olika ändamål. Masahiro, Mac Damskus, Victorinox, Shun och Tamahagane..la_grave sa:Jag vet. De som klagar har sannolikt inte ens provat, och använder själva någon allroundkniv från Ikea eller Ica, så deras synpunkter är inte mycket att haka upp sig på.Bud66 sa:@la_grave
Ps. Kommer faktiskt inte i håg när jag såg en kock komma med Globalknivar. Ds.
http://www.kulinar.snajvid.com/skribbleri/moraknivar-i-koket/Jibberisch sa:Kommer inte på fråga. Morakniv duger gott att tälja både bacon och snus med. (Ibland klibbar mina Catch mini eucalyptus ihop)Vattendroppe sa:AnvänderBud66 sa:@la_grave
Ja det är synd om minstingen. Men ett par Shiro JR kanske kommer med tomten då han absolut ska åka VölklMountain_Man sa:Men, är det ett stackars barn som bara har ett par skidor?
/MM
Katana 184 är väl deras bästa juniorskida?Mountain_Man sa:@Halvsmurfen
Tycks som lillsmurfen har god smak ... klart han ska ha Völkl!
/MM

Schysst press, vad har du den till? Pressa i- och ur hjullager?Lenrik sa:Lättade upp mina turskidor, salomon q105 188 rätt rejält igår. Bytte från Guardian till speed radical. Radikal skillnad..
Nu saknar jag bara ett par köttarskidor (Katana?!) typ cochise, ett par lättare turlagg med tillhörande pjäxor så hade det känts ganska komplett.
Puderlaggen är bent chetler 192 med sth2 16
Pistsmiskare atomic race gs 176 med någon atomic 12 bindning.
Styr allt med tecnica cochise pro 130
Tackar, yes bland annat. Alltid gött med en schysst press, det är dock Biltema men den gör sitt jobb.vickepick sa:Schysst press, vad har du den till? Pressa i- och ur hjullager?Lenrik sa:Lättade upp mina turskidor, salomon q105 188 rätt rejält igår. Bytte från Guardian till speed radical. Radikal skillnad..
Nu saknar jag bara ett par köttarskidor (Katana?!) typ cochise, ett par lättare turlagg med tillhörande pjäxor så hade det känts ganska komplett.
Puderlaggen är bent chetler 192 med sth2 16
Pistsmiskare atomic race gs 176 med någon atomic 12 bindning.
Styr allt med tecnica cochise pro 130
Katana deal: https://www.sport-bittl.com/en/voelkl-katana-13-14::24645.html
Är så infernaliskt sugen själv men har svårt att motivera ett köp...

Äntligen! :lol:Heddious sa:@Vattendroppe du kan sluta tjata nu![]()
Är det någon i den här tråden förutom jag som kör med så genomgående korta skidor? :PMountain_Man sa:Man kan ju inte annat än bli glad av den där bilden! Är något av det ditt? ;-)
/MM
Fantastiskt trevlig skida. Men snygg? Tycker nog att den TSTn kvalar in som en av de fulaste skidorna i världen. Beige, orange och brun.. Otroligt fultHeddious sa:förövrigt måste jag bara säga att
@chrillelille har ett par riktigt snygga skidor där till höger, hehe.![]()
min forumsignatur till trots så var det där ett lamt försök till ironichrillelille sa:Fantastiskt trevlig skida. Men snygg? Tycker nog att den TSTn kvalar in som en av de fulaste skidorna i världen. Beige, orange och brun.. Otroligt fultHeddious sa:förövrigt måste jag bara säga att
@chrillelille har ett par riktigt snygga skidor där till höger, hehe.![]()
![]()
Jajjemän, de åker ingenstans...Heddious sa:@Carled bild! har du fortfarande kvar lotus 120:orna förresten?
ja. någon gång ska det bli av.Vattendroppe sa:@Heddious har hört att dina Kuros är sugna på Japanpuder![]()