Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Näsch då, det får stå för Vattendroppe. Jag är tillräckligt imponerad av alla lagg.xviggenx sa:
Har ingen så stor vägg så jag får plats med alla surfbrädor och sommarleksaker..... Eller så drar du igång en sådan så skall jag försöka samla allt på gården och ta en bild från taket....xviggenx sa:@Heddious &
@Vattendroppe:
Kanske får dra igång en ny tråd?
"Visa din barmarks-quiver", alla former av quivers för aktivitet under icke snöbelgad säsong är A-OK.
Näääää då behöver jag mer plats på grund av nya leksaker eventuellt....xviggenx sa:@Vattendroppe: Här? Har du inte sett La grave:s skink-quiver? Isklättring måste väl räknas som triljoner mer gånger ONT!
@Hasse_Lindborg: Det låter som grejer det, vi kanske får återkomma med en sån tråd någon gång nästa sommar/vår?
finns det något annat sätt?! ;-)Mountain_Man sa:@carl_couloir
Yes ... om du har för avsikt att köra i snön med näsan i färdriktningen! ;-)
/MM
I snön?Mountain_Man sa:@carl_couloir
/MM
En utav Kurons bästa sidor är ju att den kan förvandla ett normalt svenskt snöfall till riktigt rolig åkning då, man trots brist på djup, inte känner av botten.Heddious sa:I snön?Mountain_Man sa:@carl_couloir
/MM
Nänä, med Kuro körs det per automatik mest ovanpå![]()
Exakt, och att det går sjuhelsikes fort mest hela tiden :Dbootfitta sa:En utav Kurons bästa sidor är ju att den kan förvandla ett normalt svenskt snöfall till riktigt rolig åkning då, man trots brist på djup, inte känner av botten.Heddious sa:I snön?
Nänä, med Kuro körs det per automatik mest ovanpå![]()
carl_couloir sa:finns det något annat sätt?! ;-)Mountain_Man sa:@carl_couloir
/MM
men som svar så beskriver det ganska väl hur jag åker, att stå på i fallinjen och när möjlighet ges hoppa och droppa, gillar fart!
/C

Jag har försökt det där, min färdriktning och näsa var likriktade även då.Mountain_Man sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/1d0133113b68b6b07cb598f8baf889f1.jpg[/url]carl_couloir sa:finns det något annat sätt?! ;-)Mountain_Man sa:@carl_couloir
/MM
men som svar så beskriver det ganska väl hur jag åker, att stå på i fallinjen och när möjlighet ges hoppa och droppa, gillar fart!
/C
;-) / MM

SåklartVon_vettet sa:snyggt
@carled ! Cd5 misstänker jag är fantastiskt roliga? åkt på powderboards, och de är förträffliga i mjuksnö! Har du några rader att säga om Protest, har ett par påväg, men vill gärna höra lite!
Nu är 108'orna ganska slitna, och har första versionens icke-MNC Guardian, men om vi tar i ordentligt och antar en absurd värld där jag bara hade haft ett par skidor, så hade jag sagt 108'orna. Men isf propsat att jag skulle fått uppgradera till årets version med ny Guardian.herrgard sa:@Carled, om du bara fick ha kvar en av dina skidor, vilken skulle det bli?
@carledCarled sa:SåklartVon_vettet sa:snyggt
@carled ! Cd5 misstänker jag är fantastiskt roliga? åkt på powderboards, och de är förträffliga i mjuksnö! Har du några rader att säga om Protest, har ett par påväg, men vill gärna höra lite!
@Von_vettet! Förra årets quiverbild (eller 13/14) fick lite efterföljande snack om CD5 men det är ju en smal rev/rev (117mm), så inte alls surfen från Powderboards, Lotus 138 eller liknande, men däremot rörligheten och snabbheten. Optimal skida för uppåkt eller slask!
Protests är grymma! Stor skida, men lätthanterliga och rel. smidiga att få runt. När man får in känslan kan man köra riktigt fort mellan träden. Man känner av pintailformen i pist (var alert!) men där ska de ju inte åkas... Tror inte jag fått så mycket mer än 3-4 dagar på dem so far. Hoppas inför vintern. Gissar att du likt jag köpte dem en del pga Blisters recension? Än så länge har inget som talar emot vad de säger!

Skulle nog hellre punga ut för den nya Superlite 2.0, där har du en riktigt riktigt fin lätt bindning. Om du nu ändå tänkt skippa bromsar och den biten.herrgard sa:Eller köper en billig lätt-bindning? Har sneglat lite på Dynafits Speed Turn 2. Billig, enkel, inga bromsar och 370g/fot.
Är dina Speed Radicals gröna?Blide sa:Hur ska jag motivera att byta ut mina fullt fungerande och pålitliga Speed Radicals mot ett par Superlite 2.0 ...
Varför skulle det vara någon skillnad? har inte provat än.herrgard sa:Hur funkar den om man har Beast-bygeln bakpå pjäxan? Dynafits bindningar säger de ju ska funka med den.LawndartGustav sa:ATK raider 14 = 400g/fot med skistopper. Dessutom finns det väl stopper till Superlight 2.0