völkl dogen någon ide?

snowsy93

Ny medlem
völkl dogen någon ide?
hej jag tänkte köpa nya skidor nu, jag vet det är lite sent men jag har fått lite pengar nu så jag var in på stadium och såg att dom hade billiga völkl dogen skidor där för bara 2500 kr dock med ett par marker 11 bindningar med. jag tänkte köpa dom hära då med ett par billiga pjäxor med för c.a 1500 kr på rean där så det blir c.a 4000 kr. så nu undrar jag till er som har åkt völkl dogen och har någon erfarenhet av dessa skidor då menar jag icke er som åker på fjol årets model. för dom har väl gjort om den nya så den skulle bli bättre? om ni tycker jag ska köpa dom hära och om dom är skön och åka på? jag åker c.a 60% pist 30% park % lift kanske lite mer lift ;D så nu vill jag ha råd obs .... jag kan inte köpa på sport-conrad annars hade jag gjort det för mina föräldrar vill jag köper skidorna nära mig ;( MVH mig ;P

völkl dogen någon ide?
jag är en halv bra åkare sätter 3,or , mute osv nästan en 5,a är det här en bra ide jag är ingen super bra åkare men jag är väl hyfsad ;P

völkl dogen någon ide?
Kolla framför allt om du kan byta bindningen till en bättre bindning. Då det sitter en "lågprisbindning" på denna skida nu.

//h

völkl dogen någon ide?
ja men den ingår i paket priset så det går nog inte ;( jag vet att marker bindningarna inte har varit så bra i år ;P

völkl dogen någon ide?
JO MARKER ÄR FORTFARANDE BRA!!!!

Men inte de billigare bindningarna!
Går alltid att byta utbindningar!!

//H

Tillbaka
Topp