Wakeboard/Kitesurf forum!

Kung_Petter

Ny medlem
Jag tycker ni ska göra en del av forumet till Wakeboard/Kitesurf så att det blir mer intressant att besöka freeride.se under sommarhalvåret också. Jag vet att det finns en hel del kitare, wakeboardåkare här!! ;)

Peace..

Jaha va hände med surf och skimboarding då? Borde isf vara en vattensportdel eller nåt för o klämma in allt..

Klart att det redan finns andra sidor men det skulle vara roligt om man liksom kunde försöka ha en del på freeride.se också för att liksom kunna hänga här under sommaren också för jag gillar iaf detta forumet och dess besökare.

Och, ja en vattensportsdel borde vara perfekt!

Hmm... ja du tänker ju rätt men fel på samma gång. Kan hålla med dig till en viss utstreckning men och andra sidan kanske det är bättre att hålla ett skidforum till skidforum. Onödigt att göra det till ett konglomerat. What's up next? Ska vi lägga till en bildel? musikdel?

Jo det har du faktiskt helt rätt i. Men samtidigt finns det ju en mtb del här. Varför kan det inte då finnas en vattensports del?

Ordet freeride står väl typ för olika sorters extremsporter? Rätta mig om ja har fel :P

Peace

jag håller med potentialen finns och det skulle vara kul, freeride är bättre än steffo seende till layout det vore därför trevligt med kite/wake forum!

Tillbaka
Topp