west beach

west beach
jag köpte där ifrån typ för nyra veckor sen snabb och bra leverans och billigt med men kan väll inte beställa från sidan man måste typ maila om man bor i sverige.

west beach
då kan jag lika gärna joina i detta snacket:), för jag fann detta märket idag också.. har varit inne och snokat i någon månad nu på vad man ska handla, tycker inte Burton har jätte mycket för tjejer som är så kul just nu.. men jag skickade mail till W beach nyss, och sa jag bodde i Swe. Får väl se va de svarar. Men vore as nice att ha en jacka, skit snygga!! .. http://store.westbeach.com/StoreDetail.aspx?productID=2233
den sikta jag in mig på, men brallor till..
Så allt är säkert med överföringar och tull osvosvosv?=)=)
ciaola

west beach
den där var riktigt fin du lär bli ballast i pisten me den =D
ang tull/överföring vet jag itne så mkt men av vad pannkan sa så låter det ju ganska bra.

west beach
haha tackartackar .. tog en titt på brallorna också, som är till. men jävlar sliken häng xD haha får se om jag fixar de ändå! .. bra priser iallafall!
jaa får snacka lite med pannkan =) .. vill veta vad frakten ligger på också, rätt bra ju. men gött att du tyckte de va snyggt !

west beach
tull moms och sånt betalar du inte det är ett eu land så du betalar bara vad det stårför pris för jackan och brallorna sen frakten som vart typ 500 elr nått jag köpte maverick jacket och upper level pant det gick på 2100 med frakt och allt.

west beach
det låter riktigt bra för så fina grejor! .. den kill-modellen är grym!
Hur betalar man då? lämnar man ut sina uppgifter och sedan kommer det hem papper på att man ska paya? eller hur går det till? är det pålitligt?

west beach
shit jag ee sugen på att beställa, funderar på att göra det i veckan eller nästa. fast lite osäker om jag ska ta "white, Billy blue, eller purple =S

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp