Winch, det billiga alternativet

• Trådstartare Trådstartare Oli
  • Start datum Start datum
Nej, 1500 - 3000 kostar frakten och då är winchen komplett. Man kan också be de montera isär winchen och skicka i delar så att man har 2-3 kollin då kanske man får ner fraktkostnaden lite.

Det är även tull på dessa, brukar ligga på några tusen lappar beroende på vikt storlek mm.

hhaha man tar en gräsklippare bara och sätter fast ett snöre i klipp grejjen :P

Vilken skit sida, går ju varken beställa eller se priset på vad den kostar :S

Varför länkar du en sådan här sak som du inte ens har provat själv och som du inte vet priset på?

Det enda som fanns pris på va ju reservdelarna och bara en ram med frakt och moms landar på närmare 6000kr så förstår inte hur du kan kalla det billigt :S
Sen att frakten garanterat bara är inom usa gör ju att det garanterat blir dyrare!

Alex08boo sa:
Oli sa:
Alex08boo sa:
fortfarande vad är det för nått? :S
Jag har ju skrivit det.
ja, ursäkta såg inte det.................
du kan ju svara en gång till lika väl om du ändå ska svara sådär typ tar lika mycket tid haha :P jaja jag e lagom gnällig :)
Alex08boo sa:
okej, sorry ta det lungt orka va stöddig...
orka vara så kaxig samt ~20 punkter och sen massa ursäkter, börja läs ist och skriv mindre.

F-G sa:
erkaa sa:
Oli sa:
Haha har testat det, motorn orkar inte.
va?! det borde den ju göra... eller om man bygger om den lite, en gräsklippare e ju västa köttar grejjen liksom...
en gräsklipparmotor borde funka bra om man växlar/drevar om den
Ja det går säkert, om man orkar hålla på och mecka...
På de motorer som sitter på de wincharna man köper kompletta finns det något som heter slungkoppling.
Motorn borde vara på minst 5 HK i alla fall om den ska orka dra wake, men jag tror inte den orkar vattenstarter då.

Tillbaka
Topp