winter jam raila själv

winter jam raila själv
Rullator sa:
sjukt najs setup! Hoppas det blir sidekick på railen? :)
Ja, det kommer bli sidekicks.
GBGlenna sa:
hoppas de e bra med snö vid sidan såsom vid landningen!
det får vi se på torsdag, det beror sig helt och hållet på om snön räcker till, men vi hoppas på att kunna täcka läktarn där railsen står med snö!
mistersedin sa:
inga små sköna boxar på marken? :(
om inte pallar inte jag ta med skidor :)
Jo, det kommer att vara en battleshipbox och en flatbox nere på marken!
Så det finns lite för alla åkare! :)

Senast ändrad:
winter jam raila själv
Battleship blir det ju såklart. Varifrån ska man annars fiska? Brygga? NEJ FÖR BÖVELEN! Det funkar inte.

GO FISKEDAGS!

winter jam raila själv
Sounds freaking awesome !! Bara jag som kommer faila totalt? haha, men vafan! DET E RÖÖÖLIGT ENDÅ !! :D

winter jam raila själv
Horse-E sa:
magnusericsson sa:
Nej allting är flyttat på grund av deras budget.
Så de har fått köra smalare landning och lite lägre inrun till hoppet i år också!
Lite Off Topic, men hur mycket mindre blir hoppet?
hoppet blir inte mindre men platån blir lite kortare då de har sänkt fartrampen med en sektion och dragit in landningen med en sektion, det kommer inte göra någon större skillnad faktiskt tror jag.

winter jam raila själv
har för mig att alla lägger allting i en hög på en o samma plats :P eller menar du när man inte orkar åka o konka runt på allt?

winter jam raila själv
magnusericsson sa:
Horse-E sa:
magnusericsson sa:
Nej allting är flyttat på grund av deras budget.
Så de har fått köra smalare landning och lite lägre inrun till hoppet i år också!
hoppet blir inte mindre men platån blir lite kortare då de har sänkt fartrampen med en sektion och dragit in landningen med en sektion, det kommer inte göra någon större skillnad faktiskt tror jag.
Om rampen är lägre och platån kortare och landningen smalare hur får du det då till att det inte är mindre? :D

winter jam raila själv
linder sa:
magnusericsson sa:
Horse-E sa:
Om rampen är lägre och platån kortare och landningen smalare hur får du det då till att det inte är mindre? :D
Jag vet inte hur mycket mindre det blir själva hoppet i sig, fartrampen är iaf en sektion mindre och landningen också. Hoppet är jäkligt stort, känns lika stort som förra året. Det kommer att dras av sjuka grejer på lördag.

winter jam raila själv
magnusericsson sa:
jag tror inte det va, jag är taggad inför imon, då det blir att skotta snö som aldrig förr! WOHO!
hahah! själv vill jag aldrig mer se en snöskyffel! Åkte fram och tillbaka med lastbil och fick skotta snö under ett railjam förra helgen -.-'

winter jam raila själv
jag är sjukt grym och hade ju lätt inte failat. Synd bara att jag inte hade skidorna med mig och kunde smiska upp alla med mina grymma och steeziga triiIIxXxxXx. Ja aEr SaErIoEöÅeSSSSsssSSS=)=(=(=D=D._O

Snödjup

Tillbaka
Topp