P
pnntus
Guest
Winter jam!
King of style är ett namn.. Inte ett format..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så sant! Lätt bästa dömningen jag sett i någon stadstävling, Simon Ericson i final liksom, det kan man ju inte klaga på! Tror Henrik Harlaut hade en rätt stor roll i att resultaten blev som dom blev (riktigt cleana alltså)hyllengren sa:Tycker winterjam verkade sanslöst lyckat, trotr snöproblem.. Det var ju fantastiskt mycket mer underhållande att se på än de föregående citytävlingarna, en bra variation mellan stil och dubbelcorks som båda belönades rätt!
Doublecork 1080 dubbelsafety.ValboRider sa:Vad gjorde Jon för första trick i finalen?
nästa års är jag 100% på!Aspebo sa:någon som vet vad de var för salomon-ställ simon ericsson åkte i? aldrig sett de förut iaf.
även oscar wester hade ett sånt
förövrigt så tycker jag att simon borde fått lite mer poäng!
jacobs jacka är väl air-raiden i lila? eller är jag ute och cyklarRogby sa:nästa års är jag 100% på!Aspebo sa:någon som vet vad de var för salomon-ställ simon ericsson åkte i? aldrig sett de förut iaf.
även oscar wester hade ett sånt
förövrigt så tycker jag att simon borde fått lite mer poäng!
samma med jacobs glammiga oakley jacka
hahaahha, det var faktiskt rätt halt där uppeViBerish sa:Tom Wallisch baila på en gainer vid big air bagen :D "Halka" och landa på huvudet :P
halt men fetttttt najs!Rogby sa:hahaahha, det var faktiskt rätt halt där uppeViBerish sa:Tom Wallisch baila på en gainer vid big air bagen :D "Halka" och landa på huvudet :P
haha!nHamberg sa:jon fick p-böter :P
Aleeex sa:vem fan hade byggt kickarna till railseN???????? katastroff är bara förnamnet.......
vilka kickar? :PFjunesh sa:Aleeex sa:vem fan hade byggt kickarna till railseN???????? katastroff är bara förnamnet.......
dom som fans till alla down features.Fjunesh sa:vilka kickar? :PFjunesh sa:Aleeex sa:vem fan hade byggt kickarna till railseN???????? katastroff är bara förnamnet.......
Jag drev -.-´Aleeex sa:dom som fans till alla down features.Fjunesh sa:vilka kickar? :P
OrageTheFibretech sa:Vad är det för tröja Casabon kör med egentligen?
De hade dock inte tagit bort boxarna om ni hade skött er.Rullator sa:Blev lite sur på dom som hade hand om railsen, tog bort flatboxen och battleshipen. När det stod 50 sugna skid/snowboard åkare. King of style var sjukt nice! B-DoG GoN3 WilD!
jävla skidåkare som inte fatta detmagnusericsson sa:De hade dock inte tagit bort boxarna om ni hade skött er.Rullator sa:Blev lite sur på dom som hade hand om railsen, tog bort flatboxen och battleshipen. När det stod 50 sugna skid/snowboard åkare. King of style var sjukt nice! B-DoG GoN3 WilD!
Ni tog inte av er skidorna som de sa till er att göra.
Ni hade skidorna på er och det slet upp läktaren ganska ordentligt pga såna skitgrejer så kanske inte David är sugen på att hålla i det nästa år pga att det kostar honom så jävla mycket pengar.
För övrigt så var Winterjam helt underbart.
Dock lite besviken på Wallisch och Jon.
Kanske inte ska generalisera?LudvigABilltoft sa:jävla skidåkare som inte fatta detmagnusericsson sa:De hade dock inte tagit bort boxarna om ni hade skött er.Rullator sa:Blev lite sur på dom som hade hand om railsen, tog bort flatboxen och battleshipen. När det stod 50 sugna skid/snowboard åkare. King of style var sjukt nice! B-DoG GoN3 WilD!
Ni tog inte av er skidorna som de sa till er att göra.
Ni hade skidorna på er och det slet upp läktaren ganska ordentligt pga såna skitgrejer så kanske inte David är sugen på att hålla i det nästa år pga att det kostar honom så jävla mycket pengar.
För övrigt så var Winterjam helt underbart.
Dock lite besviken på Wallisch och Jon.
om du kollar på lite filmer från kvällen ser du att wallish missa typ hela sin grab?E_D sa:tyckte tom wallisch skulle ha vunnit, trodde dom gick efter stil och inte trick
de va typ så att de 5 eller 6 bästa från förra året direktkvala, men ja e inte säkermaxxat sa:Hur kommer det sig att vissa för kvala och andra kommer direkt in i finalen?
calippo reprep!!jibbMarcus sa:oscar westers kangiee var ju sjuuuuk
ikväll på lilla sportspegeln kl 18:45jontae sa:vart kan man se oscars westers hopp?
På jons video blogg blandannat. Där ser man Håtveit och Jon tjaffsa smått med dom som har han om poängen. Och det var innan dom hadde kört.tobski sa:vad är det för tjaffs om att jon gnällde osv? vart kan man, se höra eller läsa detta