www.skilife.se >> Vad tycks?

MoraMartin

Medlem
www.skilife.se ett magazine på nätet, aka en liten privat och icke kommersiell hemsida med drömmar och skidglädje. Läs om puder och ett snöigt studentliv i Luleå. Vad tycker ni? Droppa era kommentarer och kritik här i tråden. Ett nytt nr är ute NU!

/ Martin o Redaktionen

Senast ändrad:
Det kommer att förtydligas snart, men jag kan nämna redan nu att sidan är personlig och har således inget "kommersiellt" syfte.

Senast ändrad:
mawlin sa:
www.skilife.se kanske?
haha, :) helt otroligt vad fart det är i freeride. på under två minuter har tråden blivit både kommenterad och låst. Nu är det fixat och upplåst vi ser fram emot lite roliga inlägg.

PS. Glöm inte bort att "Prenumerera" DS.

Kan glatt meddela att jag läste igenom allt strax efter det nya numret kom ut igår (innan jag fick mailet..:)).

Riktigt bra, bilderna är jäkligt häftiga. Speciellt bilderna från Gagnesaksla. Coolt åk!

Filmen finns nu färdig i 2 versioner, en DVD-version och en komprimerad mp4-version. Danne ska ha koll på läget. Hoppas den kommer upp på skilife här i dagarna!

Jaha, nu blev jag ju en liten aning sugen på att åka skidor igen. Det är ju faktiskt två veckor sen sist. Och månader kvar.
Men jag antar att det är det som är meningen när man läser också :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp