fiskebulle
Ny medlem
www.sport-conrad.de
Förspänningen är lite knepig att få till perfekt utan pjäxan i hand.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Be om hjälp i någon skidbutik på skidorten. Troligen hjälper de dig fixa förspänningen gratis, i alla fall om du undviker att besöka dem veckans mest upptagna timme!iceman71 sa:...och är det något som jag som står här med "pjäxan i hand" kan göra eller krävs det fingertoppskänsla?
Såg att tex Länna Sport vill ha vikt på åkaren när man lägger en beställning, vilket jag tolkar som att de åtminstone fixar rätt DIN-värde men inte heller de kan ju då fixa "förspänningen" (om man inte besöker butiken förstås).
/Iceman71
Jag hjälper någon som frågar helt gratis. Om du köper en skida på skidort A och sedan besöker skidort B och behöver hjälp med någon detalj, skulle du då återvända till A eller skulle du fråga vänligt i B?fredric84 sa:Skäms ni inte att gå till en skidbutik och få bindningen inställd gratis i en skidbutik när ni köpt skidan hos en konkurrent .
Inte det minsta, i en sådan affär köper jag sedan mina nya pjäxor... och jag rekommenderar den till andra. Sannolikt mer värt för både butiken och för kunderna.fredric84 sa:Skäms ni inte att gå till en skidbutik och få bindningen inställd gratis i en skidbutik när ni köpt skidan hos en konkurrent .
Precis, förspänningen ser olika ut på alla bindningar. Allt från färgpluppar till ögonmått.Sinclairwilde sa:Fråga: förspänning? Vad betyder det?
Pratar vi om den markering på bindningen som ska förflytta sig på ett visst sätt när man trampat ner pjäxan i bindningen? På mina Rossignol-bindningar en liten färgplupp som ska hamna i ett visst läge när pjäxan är nere i bidningen...
Tackar. Nu känner jag mig klokare.mmarcus sa:Precis, förspänningen ser olika ut på alla bindningar. Allt från färgpluppar till ögonmått.Sinclairwilde sa:Fråga: förspänning? Vad betyder det?
Pratar vi om den markering på bindningen som ska förflytta sig på ett visst sätt när man trampat ner pjäxan i bindningen? På mina Rossignol-bindningar en liten färgplupp som ska hamna i ett visst läge när pjäxan är nere i bidningen...
Detta fick jag ner förra året:mougrif sa:Køpt Conrads skibag Bharal Twin Skibag Trolley with Wheels ( Den hær ) , Någon med erfarenhet av hur mycket jag kan trycka ner i den? Ær inte hemma så kan inte riktigt prova sjælv æn.
länk?Hej, visst är det här en komplett ryggsäck förutom utlösaren eller vad det heter på svenska? Någon som vet varför den är så himla billig?
Glömde den detaljen ja, hehe.