zero spin

zero spin
Denkas sa:
jag gjorde det en gång i ett mellanstort hopp, typ 1 meter flygning, det var de äckligaste jag gjort...kul dock
räknas verkligen 1 meter till mellanstort ? isf har man hoppat några gigantiska hopp i sina dar...

Senast ändrad:
zero spin
Graba kan man ju göra, det är fortfarande en zero spin. Men kanske en zero spin mute eller så istället.

zero spin
en zerospin är som en straight air( rakt över hoppet utan snurr) men du gör det baklänges. hoppa-flyg-landa allt baklänges.

jag har gjort det i typ 10 meters hopp... det är jätteläskigt och svårt att landa för man har ingen kontroll i luften. men det är bara att dra upp i backen och försöka

zero spin
Är det ni eller jag som inte har någon humor? Skämtar ni eller? Hur många gånger kan man svara på vad en zero spin är innan det blir löjligt? frågan var ju fan besvarad redan på första försöket.

zero spin
men ni har fel
man åker in fakie flyger fakie landar fakie,
eller om man föredrar åker switch flyger switch landar switch. försök inte vilseleda han!
jo ett tilläg pep fujas är kungen av zero

zero spin
cardon-boyster sa:
Är det ni eller jag som inte har någon humor? Skämtar ni eller? Hur många gånger kan man svara på vad en zero spin är innan det blir löjligt? frågan var ju fan besvarad redan på första försöket.
Du åker in switch, flyger switch, landar fakie! Var det bara jag eller behövdes det en gång till?

zero spin
nej inte riktigt klart an va.. en gang till:

ak in baklanges, flyg baklanges (utan att snurra!) och landa baklanges...

GODDAMN vad jag alskar det har forumet ibland.

Tillbaka
Topp