RandoScando
Turtok
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Har @lulebjorn fått lägga upp en bild tidigare? Om inte så tycker jag ändå att hen får förtur.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej! En ledtråd är att bilden är tagen i juni månad.Hmm ser ut att va lite is där nere, ser dock inte hur stor sjön ä....Men kan det vara Besseggen?!
Väldigt nära men felVassitjåkka?
Helt rätt! Själv låg jag o grilla korv på Vassitjåkkas sydsluttningVuoitasriita!
Göttigt! Jag är precis på väg ut genom förren för ett pass på gymmet så ni får hålla till godo i 2h eller så innan nästa utmaning dyker upp ^^Helt rätt! Själv låg jag o grilla korv på Vassitjåkkas sydsluttning
Två timmar?!? Det är en evighet i denna tråd. Vi dör under tiden. Kanske vi som svarat delrätt (jag gissade t.ex. blixtrande snabbt "sommar" på en bild efter att vinter, vår och höst visat sig vara fel...) kan få gästspela och slänga in några bilder medan "The usual suspects" som alltid vinner går på toa, sover, gör sin partner glad och annat mindre viktigt?Göttigt! Jag är precis på väg ut genom förren för ett pass på gymmet så ni får hålla till godo i 2h eller så innan nästa utmaning dyker upp ^^
Se det som rehabTvå timmar?!? Det är en evighet i denna tråd. Vi dör under tiden. Kanske vi som svarat delrätt (jag gissade t.ex. blixtrande snabbt "sommar" på en bild efter att vinter, vår och höst visat sig vara fel...) kan få gästspela och slänga in några bilder medan "The usual suspects" som alltid vinner går på toa, sover, gör sin partner glad och annat mindre viktigt?
Nej, inte det!Gissar Gorsacohkka
Bara för svår bildDödade jag hypen när det tog så lång tid att få upp en bild? xD
Nej, inte det!
Inte Helags heller!Svårt. Har aldrig varit där men gissar på Helags.
Boom! Eller ja, stor- och nordtoppen är det som syns i bild, men jag tycker det räknasVi är någonstans på stora sarektraversen.. Sarektjåkka?
Kan man åka skidor där?Vi gör det lite klurigare! Visa bilaga 6342
Jag tror att det är stupet där Sylvester Stallone kastar sig ut och landar i ett träd när han är jagad i den första Rambo filmen.Vi gör det lite klurigare! Visa bilaga 6342
Det är det inte. Offerhällan är dock inte dålig gissning! men detta berg är faktiskt aningen högre, och med fler utvecklade leder!Är inte det där Offerhällan?
Inte PRECIS där, men jag har för mig att det finns folk som åkt till vänster utanför bilden.Kan man åka skidor där?![]()