Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag skall in i möte, kör du!Gerlos är väl mer precist än Zillertal. Sen vet inte jag om Teufeltal hör till just Gerlos-delen av Zillertal. Gör den det så har ju @STORPOTATEN mer rätt och var definitivt före.
Ok, då byter vi koncept lite. Det blir en sommarbild...Jag skall in i möte, kör du!
Hos mig ser det ut som om jag var före @Pillard med Zillertal Arena...Det går för fort, jag hinner inte med!
Jag vet inte om vi ska ge @Pillard som svarade Zillertal eller @STORPOTATEN som svarade Gerlos (skidort i Liftsystemet) rätt?
Rätt svar är Zillertal Arena - ni får avgöra själva vem som tar nästa!
Här en video från Teufeltal (ej min egen):
Videowunsch Abfahrt ins Teufeltal (facebook.com)
Nya Zeeland? Argentina?Ok, då byter vi koncept lite. Det blir en sommarbild...
Jag skrev Zillertal och Teufeltal på sidan innanHos mig ser det ut som om jag var före @Pillard med Zillertal Arena...har en (förhoppningsvis) svårare än min förra redo.
Nu ser jag det, sorry!Jag skrev Zillertal och Teufeltal på sidan innan(Och sorry, hann inte se ditt inlägg här nu medan jag la ut bilden)
Jag skulle inte kalla Chamonix för en by dock...hmm, hav och is skulle kunna vara Mer de glace.. så chamonix?
Nopeval d'isere
NixHav och is skulle ju kunna vara Norge, men omgivningarna ser mer ut som Alper än Norge. Kanske är en ordlek på "see"?
Zell am See?
Nu bränns det ju mer...Argentiniere
NopeVallorcine
NixLes Houches
Nopele Tour?