Bgn
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Helt rätt, din tur StorpotatenFonnfjelle och Mannfjelle?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Helt rätt, din tur StorpotatenFonnfjelle och Mannfjelle?
Är på ICA tar en liten stund.*Gulp*... Hann ju knappt lägga ut den...snyggt.
Kör på @PisteCarver !
Klassiska vyn är det, men Nederkogel är väl huvudtoppen skulle jag säga..Sölden
Har för mig att det heter Mittagskogel 3162 m. Den klassiska vyn från byn.
Nederkogel var det ja!Klassiska vyn är det, men Nederkogel är väl huvudtoppen skulle jag säga..
Du håller stilen @STORPOTATEN!Berget är Wildspitze och du är i Pitztal?
Too easy uppenbarligen...Tarvisio
Å faan, var det sådär det såg ut.....???Too easy uppenbarligen...![]()
Korrekt. 5 minuter. Jösses. Byggnaden är kanske mer av ett litet café, om man skall vara petig, men där serveras, imho, världens bästa Tiramisu. Rekommenderas!Rifugio Testa Grigia, Cervinia
Den ligger i hård konkurrens med Restaurante El Guanche i den lilla bergsbyn Masca på Tenerfina. Förutsatt att toaletten ligger kvar på samma ställe som för 20 år sen.Bilden är tagen inifrån en toalett (antagligen toaletten med världens bästa utsikt)
Breithorn från Klein Matterhorn liften. Zermatt alltså.Vi fortsätter med ett tema (berg) som tilltalar en viss deltagare här - så kom igen nu, det är alla mot @STORPOTATEN!
Blir det för svårt kommer jag att ladda upp en bild till från en annan vinkel.
Jag vill ha namnet på det här mäktiga berget. Om ni förstorar och tittar noga så ser ni ett antal skidburna toppturare på väg upp.
Visa bilaga 6552
Bra jobbat!Breithorn?
Bra jobbat!
Det var tajt och @kappakomplett hade den fullständiga beskrivningen, men du var några sekunder före - så din tur!
Bra jobbat!
Det var tajt och @kappakomplett hade den fullständiga beskrivningen, men du var några sekunder före - så din tur!