KalleBackeus
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Barre des Ecrins?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det Stuben, ner mot Maroibach?
Ja bron känns bekant men har nog aldrig sett öppet vatten i bäcken under vinterhalvåret.Le Fornet?
Oldklumpen, högst upp på sidan 82...Hængse inte med på vilken bild frågan gällde.
Global warming vettu...Ja bron känns bekant men har nog aldrig sett öppet vatten i bäcken under vinterhalvåret.
Hehe! Jag har dock åkt på den när det varit massa hål. Guiden stannade oss en bra bit innan och höll förmaningstal innehållandes story om familjefar som fått snedskär och ramlat i och försvunnit. Hatar att åka skidor på vattendrag sen dess. Tappade balansen i Tsugaike några år senare och tumlade ner mot en bäck. Som tur var så var det tillräckligt med snö ovanför bäcken så jag hamnade bara i snö men paniken på väg ner mot bäcken var inget rolig alls...Global warming vettu...![]()
Hahaha... Kungen af skutan, vilka jevvla klassiker!! Och den där smällen ner i bäcken alltså, fy fan.Hehe! Jag har dock åkt på den när det varit massa hål. Guiden stannade oss en bra bit innan och höll förmaningstal innehållandes story om familjefar som fått snedskär och ramlat i och försvunnit. Hatar att åka skidor på vattendrag sen dess. Tappade balansen i Tsugaike några år senare och tumlade ner mot en bäck. Som tur var så var det tillräckligt med snö ovanför bäcken så jag hamnade bara i snö men paniken på väg ner mot bäcken var inget rolig alls...
På tal om att åka ner i vatten...
Sportgastein?
Det är ganska sjukt att youtube inte har plockat ner den där videon med tanke på hur inställningen annars verkar vara till nakenhet på det bygget :pHahaha... Kungen af skutan, vilka jevvla klassiker!! Och den där smällen ner i bäcken alltså, fy fan.![]()
Grattis @kappakomplett det är SportGastein.
Fin åkning där ner mot bäcken, går ett pistat längdspår där man får staka på tillbaka till dalstationen.
Din tur.
Rocher du Charvet.
Lift Grand Pre.
Du kan också ha åkt från Borsat liften (framgår inte av bilden).
Om jag nu är i rätt skidort dvs.
Rocher du Charvet.
Lift Grand Pre.
Du kan också ha åkt från Borsat liften (framgår inte av bilden).
Om jag nu är i rätt skidort dvs.
Vafan, jag tyckte det så ut som Bellevarde där till vänster....Nej, det är helt annat ställe.