Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror som vanligt att vi är i Österrike - also der Berg heisst "Pinkelspitze"Uppenbart ju: Aiguilles du Pissoir![]()
Visserligen ett skämt, men toppen finns! Men kanske Pinkelspitze också?Jag tror som vanligt att vi är i Österrike - also der Berg heisst "Pinkelspitze"
Dags för kaffe....![]()
@fredw det räcker inte med kartor, man måste ju ha varit där för att klara gåtan...
Tror att det finns några till också utöver de som google hittar.
Ni kan också kolla efter Middagstinden och Durmålstinden, finns en i varje buskage.Tror att det finns några till också utöver de som google hittar.Och sen har du alla Storfjellet också.
Melkefjellet men det var ju redan taget.
Melkefjell är rätt! Snyggt jobbat! Din tur.Då är det Melkefjell då.
edit: för förtydligande tror jag att ni är någonstans i det rödmarkerade området på väg upp. Typiskt bra ställe för en kiss,kaffe eller kaka
Visa bilaga 7059
Är det 1896?Nu har jag grävt lite i arkivet också och hittat denna pärla från -96. Vart är jag?
Visa bilaga 7067
Hepp! Tyckte det såg bekant ut även om det var (för) många år sen jag åkte där. Ny bild kommer inom kort.Helt rätt@KalleBackeus
NopeLes contamines