Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Näe, jag skulle tippa på Svarta havet och nån skogajevel runt Rosa Khutor / Krasnaya....men...vad tusan skule den heta då... Annars vette faen. Säkert helfel. Dags att sova tror jag.Du är inte i närheten, @STORPOTATEN
Nej, finns det en skidanläggning där? Inte så dumt gissat ändå, det finns något gemensamt.Ok, blev tvungen att fuska lite - Indian forest park?
Det fanns i alla fall en där -Ghisoni - men jag vet inte om den lagts ner eller ej....Nej, finns det en skidanläggning där? Inte så dumt gissat ändå, det finns något gemensamt.
Nya ledtrådar 00:30
Det där är bra men et behöver vara mer specifikt för att vara rätt...Det fanns i alla fall en där -Ghisoni - men jag vet inte om den lagts ner eller ej....
Men jag vidhåller Korsika och gissar på valfri skog nära Asco, Ghisoni eller Val dese.
Nu ger jag mig, God natt....![]()
Forêt de Bonifato
Om jag har rätt så får ni vänta ett tag... Städa garaget etc. Ha de gøtt, haj.
Troligen denna skidort
Station de ski d'Asco
Hedersomnämnande till storpotaten![]()
nu är förmiddagen snart slut.....Ok! Vi ses imorgon gott folk. Ska försöka få upp en bild på förmiddagen.
Min fru tror att ni fuskar och hon kräver att få veta hur...Galtur?
Hehe, ja chips är ju aldrig fel till lunch!! Och den bilden var ju ngt lättare än bubbelglasen....Min fru tror att ni fuskar och hon kräver att få veta hur...
Rätt. Det blir potatis till söndagslunch också.
Nix.Gröden (Val Gardena)?
Madonna Di Campiglio - orten vid Brentamassivet borgar för flärd och fåfänga, men också ett stycke svensk idrottshistoria. Här tog ju Stenis sin allra första WC-seger, när han fenomenalt åkte upp sig från 22:a plats efter första åket.Madonna di Campiglio
Mer specifikt? Finns ju några Schwarzhorn...Schwarzhorn?