Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mont Blanc ligger inte i Österrike.Österrike? Montafon? Hochjoch?
Bilden är tagen nästan på gränsen, hade nog gett rätt för både La Rosiere och La Thuile. Bra jävla ställe!La Rosiere
Det är väl sammanbyggt med La Thuile, men bilden ser ut att vara tagen från den franska sidan.
Nej, men nån måste förespråka Österrike!Mont Blanc ligger inte i Österrike.![]()
Härlig bild med magnifikt Mont Blanc!Bilden är tagen nästan på gränsen, hade nog gett rätt för både La Rosiere och La Thuile. Bra jävla ställe!
Jag älskar också Österrike!Nej, men nån måste förespråka Österrike!
Jag tänkte nog att det här var ett "straffsparksupplägg" för dig. Visst visar bilden infarten vid Rettenbachferner på 2675 möh, och den andra öppningen ligger på 2830 möh vid Tiefenbachferner.Kanske Tiefenbachferner gletscher ?
En jevvla röta och tajming. Kom precis hem och så bjuckar du på den där, man tackar!Jag tänkte nog att det här var ett "straffsparksupplägg" för dig. Visst visar bilden infarten vid Rettenbachferner på 2675 möh, och den andra öppningen ligger på 2830 möh vid Tiefenbachferner.
Om jag inte är felinformerad så är det Alpernas högst belägna biltunnel. När bilden är tagen så var detta skidområdet endast öppet maj-okt, annars var vägen blockerad. Numera är ju systemen sammanbyggda året runt med lift.
Din tur!
Så här ser det ut när man kommer ut ur tunneln:
Visa bilaga 7718
Se där, snabbt och smidigt avklarat! Perfekt, då kan jag lägga mig med gott samvete.Ovronnaz?
Nej, där har jag aldrig varit.Atlasbergen?
Det är precis som du tror, inte rätt.Det känns inte rätt men jag kör på Mont Ventoux.
Nej, det är längre söderut om det inte är på södra halvklotet.Det är precis som du tror, inte rätt.
Då finns det en hel del att forska i...Nej, det är längre söderut om det inte är på södra halvklotet.
Bra skogsåkning i La thuilie. .... Bitvis snällare lutning i skidanläggning annars.Bilden är tagen nästan på gränsen, hade nog gett rätt för både La Rosiere och La Thuile. Bra jävla ställe!
Jag skulle snarare säga: Jäkligt mycket plattåkning i LT/LR....Bra skogsåkning i La thuilie. .... Bitvis snällare lutning i skidanläggning annars.
Var är trevligast att bo? La Rosière eller La Thuile?Bilden är tagen nästan på gränsen, hade nog gett rätt för både La Rosiere och La Thuile. Bra jävla ställe!
Cormayeur.....Var är trevligast att bo? La Rosière eller La Thuile?
För lata tjocka gamla försiktiga skidåkare bjuder de båda mycket bra lätt offpist åkning och långt efter sista snöfallet orört snö. Boendet kanske i Courmayeur, men, jag tycker att boendet där är litet överprisat.Jag skulle snarare säga: Jäkligt mycket plattåkning i LT/LR....![]()
Varför känner jag mig träffad..?För lata tjocka gamla försiktiga skidåkare bjuder de båda mycket bra lätt offpist åkning och långt efter sista snöfallet orört snö. Boendet kanske i Courmayeur, men, jag tycker att boendet där är litet överprisat.
Ja boendet i C är dyrt! Penzione Venezia är undantaget, men då bor man MYCKET enkelt.....För lata tjocka gamla försiktiga skidåkare bjuder de båda mycket bra lätt offpist åkning och långt efter sista snöfallet orört snö. Boendet kanske i Courmayeur, men, jag tycker att boendet där är litet överprisat.