Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jajemen, visst är det så. Och självklart syns de även när man kommer från Pralong, men då får till och med örnen kisa för att se dem.Val d Herens
Ni hade ju mycket snö i Macugnaga, så jag gissar på den!För att bjuda in er andra i matchen så lägger jag helt enkelt in en bild med @STORPOTATEN mitt på och hoppas att det ska vara under hans värdighet att gissa på en ort som han så självklart känner till....
För er övriga hoppas jag att det kan vara en nöt att knäcka!! ( Om det inte redan är så att han lagt ut bilder här ifrån??) Jag har ju inte koll på hela den här fantastiska tråden....)
Visa bilaga 7663
Ja, det är ju faktiskt bör man sitter på bussen på väg från Pralong eller March-turen som man ser dem. Inte under själva åket....Jajemen, visst är det så. Och självklart syns de även när man kommer från Pralong, men då får till och med örnen kisa för att se dem.
Shoot @Hawk100
Beror på, man behöver inte alltid tälta, det går att åka båt med helpension, 3 rätters middag, frystorkat till lunch visserligen och ingen lift men badtunna på däck under gång mellan toppturande med strandhugg i fjordarna samt bar med sjöpriser. Ski | Vega ExpeditionsMan får ingen 4* service där.
![]()
Price: On demandBeror på, man behöver inte alltid tälta, det går att åka båt med helpension, 3 rätters middag, frystorkat till lunch visserligen och ingen lift men badtunna på däck under gång mellan toppturande med strandhugg i fjordarna samt bar med sjöpriser. Ski | Vega Expeditions
Mer snö och granar (och en gammal lång två-sitts lift, då är det inte Österrike).
Gissa är tråkigt, visa mig ett fett berg!Nä, nu får du komma med lite nya friska gissningar på denna ort.
Men fler ledtrådar kommer först i morgon för nu väntar JonBlund....
Nu var det ju minst 4* som @PisteCarver efterfrågade så priset är väl sekundärt.Price: On demand![]()
Nä, som @PisteCarver konstaterade går Österrike bort eftersom det är en gammal 2-stolslift på bilden...Vill ha det till nordamerika men @STORPOTATEN har ju svurit på att han inte varit där så hugger till med Dachstein som gissning.
Den med filtarna?Stuben. Vaknade just, nästan missade.
Ok vi letar nu efter ett berg som ser ut som en prostata eller livmoder...För att mannen med radaruppkopplingen ska få något att försöka pejla in antennerna mot kan jag meddela att det i närområdet verkar finnas en topp/toppar som leder tankarna till inre organ i kroppen som bara ungefär hälften av jordens befolkning har......
Det är ju @Hawk100 som är lekledare just nu, men jag kan väl säga som så att på gubbresorna stannar vi 1-2 dagar på ett ställe, sedan far vi vidare. På just detta stället var vi endast 1 dag, och det puffade på ganska bra, så även jag är nyfiken på hur det såg ut?Kan man få se en bild som visar något identifierbart, eller var det dåligt väder hela veckan ni var där?![]()
FÅr tacka FWahlberg om jag hade rätt...Ok då gissar jag på Braunwald