TailGunnar
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Top of the Rock. 30 Rockfeller Plaza.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du var fem tvärgator för långt norrut...För sent... o kanske fel
Japp, Men Jaksu hann föreRockefeller Center?
Snart lägger jag upp undervattens snorkel videos från Thailand.Fortsätter att vidga vyerna lite. Och för att inte @PisteCarver ska få panik så befinner vi oss iaf ganska högt upp här. Dock inte jättehögt över havet... Vilken adress befinner vi oss på?
Visa bilaga 7827
Börjar få slut på skidbilder med lite lagom kännetecken. Kolla förlagan som Johan länkade till i startinlägget. Massa variation på platser. Som noterades häromdagen hade ju tempot sjunkit i tråden. Lite omväxling förnöjer...Har vi slut på skidbilder eller?![]()
Kan man köpa våfflor där?Top of the Rock. 30 Rockfeller Plaza.
Flyg till Verona via München med Lufthansa...Boo-ya. @PisteCarver tog det hem igenVi kör över Passo Valparola och Cinque Torri syns bra. Jag och fru Jaksu älskar Dolomiterna
Dock lite dåligt med förbindelserna.
Aaah.. Maestro is back!Monte Viso?
Familjen kan jag hantera, nåja ibland i alla fall, men just nu är det en väldans fart på jobbet som hindrar deltagande.. Jag får slänga in något välbekant och bli av med taktpinnen igen.Aaah.. Maestro is back!![]()
Jag trodde att du fått onlineförbud av familjen.
Visst är det Monviso 3841 möh och sydalpernas högsta berg, som ligger endast 100 km från Monaco.
Min bild är tagen på drygt 150 km avstånd, och det finns få dagar då klarheten i atmosfären medger så lång sikt.
Nedan det vackra berget Monviso på närmare håll (ej min egen bild).
Din tur @STORPOTATEN !
Visa bilaga 7835