PisteCarver
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Rätt!Det är ju Vorderlanersbach!
Din tur!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rätt!Det är ju Vorderlanersbach!
Det är definitivt inte så svårt som @STORPOTATEN ’s franska byhåla igår kväll.Är det rätt svar så har svårighetsgraden tagits en nivå till....
5:an idag alltså?Rätt!
Din tur!
Inte riktigt ännu. Dessa berg är aningens saftigare.Är det nu vi äntligen betar av Saalbach?
Nej. Men....kom igen. Inte långt bort. You can do it. Do it now.Untertauern? Typ...
Alltså Heiligenblut am Großglockner eller vaff det kan heta
Sorry...men ähh!! Så kom han och snodde den igen. Sitter och lurar där liksom...Mölltaler Gletscher?
Close close, men cigarren snodde PC....Seebach/Ankogel?
Najjjj trodde vi hade varit där redan.Sorry...men ähh!! Så kom han och snodde den igen. Sitter och lurar där liksom...
Du igen @PisteCarver
En österrikisk dal som mynnar ut i söder och slutar i norr med höga berg - det finns det inte många av.Sorry...men ähh!! Så kom han och snodde den igen. Sitter och lurar där liksom...
Du igen @PisteCarver
Filmen är från 2018 då jag var där, och då var den uppenbarligen kvar i alla fall.En österrikisk dal som mynnar ut i söder och slutar i norr med höga berg - det finns det inte många av.
Så fort ledtråden Österrike kom var jag på Mölltal, men fick inte till vyerna (har inte varit där. Och så blev jag förvillad av den gamla sittliften, finns den där fortfarande?
I början var jag och letade i höglänta italienska dalar.
Nej, det är en stad.Neustift?
Där det finns en affär som har öppet på söndag. Och en kyrka. Och en gata.Nej, det är en stad.
Det är ingen kyrka, och det är ingen by typ Neustift.Där det finns en affär som har öppet på söndag. Och en kyrka. Och en gata.![]()
Snyggt!Vipiteno?
Skam att jag missade den. Har sovit över där två ggr, iofs i utkanten. Ena gången insåg vi först efteråt att vi stupat i säng utan att bädda!Snyggt!
Vipiteno eller Sterzing som nog invånarna skulle föredra att man säger (Sydtirol och tyska gäller här!)
Din tur @FWahlberg !
Räcker det?Finns nog 10000 såna pulkabackar Sverige
Det borde räcka som svarRäcker det?![]()
Nu börjar det bli väldigt varmt! Har vi ett namn på den?Gamla backen vid Gröndal vid Essingeleden?
Inte är det Högdlastoppen då för den ligger ej vid Essingeleden?Nu börjar det bli väldigt varmt! Har vi ett namn på den?
Nu bränns det rejältNybohov?