Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tror inte det stämmer, och om det stämmer kan någon annan köra vidare... Gissar på Torrey Pines
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nix det stämmer inte. Rätt världsdel dock...Tror inte det stämmer, och om det stämmer kan någon annan köra vidare... Gissar på Torrey Pines
Den vyn har jag sett en gång för länge sedan just från First, mäktigare än Zermatt!Där så!Länk till info om kälkbacken, påstås vara den längsta i världen. Vi gick inte hela vägen till toppen, är en rejäl promenad...
På andra bilden ser man utlöpare från Schreckhorn till vänster och Eiger till höger. I bakgrunden Fiescherhörner med tre toppar runt 4000 m. Bjuder på en bild på den kända nordväggen:
Visa bilaga 8372
Så svårt var detPebble Beach?
Det är i Carmel man kommer ut på Highway 1 igen.Carmel i närheten också..! Clint Eastwood var borgmästare där en gång.
Vi gräver i fotoarkiven.
Hur kunde du hitta det så snabb?Pebble Beach?
Har varit där två ggr, 1984 och 1996. Kände igen den litet, plus att den är känd som världens vackraste golfbana. Typ.Hur kunde du hitta det så snabb?
Den kommer inte att komma i mina bildgåtor, för jag har aldrig varit där. Har aldrig förstått vitsen med att åka till en alport där huvuddelen av åkningen ligger i sydsluttningar mellan 1000 och 1800 möh.Håller hoppet uppe för att Saalbach kommer till slut![]()
Du har ju likadana kläder som Bond också!Visst är det Cortina! Igen. Det var i denna skog som Roger Moore blev jagad av fula filurer på MC ända ut i den gamla olympiska bob-banan. Som ligger några hundra meter från där jag står.
PC igen!
Nu börjar det närma sig!Fernpass är det där. Då kanske du är i byn St Wendelin /Nassereith?
Känner tyvärr inte till någon by med det namnet.Cafe - Imbiss