Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tog du det på att jag skrev landskapet?Härregud! Åland? Germundö?
Jep! Och tänkte, att det inte kan vara i Sverige, då ingen kände det.Tog du det på att jag skrev landskapet?
Väntar på tåget ja, men inte i Langen. I Langen tågstationen finns det ingen krog heller!Langen och väntar på tåget.
Va är krogen stängd i stationshuset? När jag var där på 90-talet tog vi alltid en öl där när vi väntade på tåget tillbaka till St Anton.Väntar på tåget ja, men inte i Langen. I Langen tågstationen finns det ingen krog heller!
Jep. Där är nuförtiden bara nån helvetes kaffe/kakao/te maskin!Va är krogen stängd i stationshuset? När jag var där på 90-talet tog vi alltid en öl där när vi väntade på tåget tillbaka till St Anton.
Ölmärket jovisst! Rätt land redan.För att dricka öl tänkte jag, och vänta på något så klart... Frågan är ju var då. Hospental?
Samma fråga som nyligen, är ölmärket en bra ledtråd eller ej?![]()
NixSteissbachtal?
Nix ni är i fel land.Mattun?
Helt riktigt. Valle de OlenOlen-dalen i Alagna? Vad kan det heta på italienska?![]()
Tänkte att det är antingen i St Anton eller Monte Rosa någonstans.Helt riktigt. Valle de Olen
NejBad Gastein
Du tycker rätt, det inte bara påminner utan är Arosa. Första bilden därifrån i tråden tror jag? Schiesshorn heter berget, 2604 m.Arosa tycker jag nog det påminner om?
Icke Salzburg.Salzburg?
Nix.Garmich
Aber natürlich!
Ja, Innsbruck kan jag rekommendera även om jag bara varit där på sommaren.Aber natürlich!
Riktigt mysig stad med fin och gammal stadskärna. Häftiga ljusspel vid floden och fyrverkerier uppe på Nordkette på nyårsafton. Rekommenderas.
Tillbaks till Kalle!
Den är rätt lång, men inte som när man tar släpliften från Trockener Steg mot Testa Grigia. Åkte den med en italiensk gentleman en gång som upplyste mig att det tar 18 minuter, om man är snabb vid bytet.Ser ut att vara en djävulusiskt lång släplift i alla fall....![]()
@Ivo tog det, imponerande!Melchsee Frutt