Hawk100
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Vilket svar väljer du???Kläppen Lostupet nr 31 ?
Eller nr 29 Rävpasset?
Edit: Varför går ni upp när det finns liftar bredvid?![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilket svar väljer du???Kläppen Lostupet nr 31 ?
Eller nr 29 Rävpasset?
Edit: Varför går ni upp när det finns liftar bredvid?![]()
Rävpasset.Vilket svar väljer du???![]()
Bra val!! Din tur....Rävpasset.
Berätta vad det är!?!?Fin bild, man vill dit. Med endast 4% batteri kvar nöjer Wallander sig med att ha listat ut vad det är för fin device som placerats framför tådelen på en av bindningarna i bild.
Det ser väl ut som vanliga skidremmar, det är inte våra skidor.Fin bild, man vill dit. Med endast 4% batteri kvar nöjer Wallander sig med att ha listat ut vad det är för fin device som placerats framför tådelen på en av bindningarna i bild.
Rätt på berget!Kan det vara Hintere Daunkopf, 3225 m? Ser inte någon nedfart uppe till vänster men gissar på Schartenschuss då.
Ja, en härlig oktoberbild från förra året.Fin bild, man vill dit. Med endast 4% batteri kvar nöjer Wallander sig med att ha listat ut vad det är för fin device som placerats framför tådelen på en av bindningarna i bild.
Ja, antar du menar 20 och 21? Schartenschuss är den svarta, röda heter Kogelferner?Rätt på berget!
Det går en släplift mitt i nerfarten. Två breda fina pister, en röd på ena sidan och en svart på andra. Helt på glaciär.
Ser nu att den ena pisten heter Schartenschuss!Kan det vara Hintere Daunkopf, 3225 m? Ser inte någon nedfart uppe till vänster men gissar på Schartenschuss då.
Ja, någon grön box bakom ryggen på personen närmast. Juicebox?Fin bild, man vill dit. Med endast 4% batteri kvar nöjer Wallander sig med att ha listat ut vad det är för fin device som placerats framför tådelen på en av bindningarna i bild.
Personen är fru PC, och nu ser jag att det är ett paket äppledricka som hon har ställt på mina skidor!Ja, någon grön box bakom ryggen på personen närmast. Juicebox?
Wallander missar inget!Personen är fru PC, och nu ser jag att det är ett paket äppledricka som hon har ställt på mina skidor!![]()
Inte Thun. Större stad.Thun? Aare?
Ja, det är Rhen i Basel. Husen på andra sidan väldigt typiska för Basel.Basel och Rein?
What, Googlade på Krazy kanguruh men hittade inte den skylten på nån bildHar inget minne av skylten.... men Google har talat.
Visa bilaga 10637
Osis, jag googlade på "weather station if the mountain is" ...funkade bra.What, Googlade på Krazy kanguruh men hittade inte den skylten på nån bild
Jag skulle nog omformulera det till att det händer i princip varje gång man varit där. Det är tur att det var några år (decennier) sedan nu... Bild strax.Det är Krazy Kangaruh. Många gånger händer det så, att människor inte alls minns på nästa morgonen, att de har varit i Kangaruh, så jag förstår, om man kan inte minnas nån skylt heller.
Nej, inte Klövberget eller Dödskalleberget.Nu har jag ju givit bort min Stockholmsförare för massa år sen och Sverigföraren finns ju inte längre. Det enda jag kommer ihåg från Tyresö är Klövberget, och det är det ju inte.
Ligger Dödskalleberget på Tyresö? skulle kanske kunna vara ute på sidorna av överhänget nånstans?
Det är Krazy Kangaruh. Många gånger händer det så, att människor inte alls minns på nästa morgonen, att de har varit i Kangaruh, så jag förstår, om man kan inte minnas nån skylt heller.
Eftersom Potatisen verkar upptagen med att försöka komma ur sina trånga klätterskor meddelar jag att ditt svar är korrekt!!Barnsjöberget? Annars får någon annan ta fram sin google-fu :P
Din Google-Fu är alldeles tillräcklig, visst är det Barnsjöberget.Barnsjöberget? Annars får någon annan ta fram sin google-fu :P