Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu visade du upp för dina "konkurrenter" var bytet låg, och då högg de som hungriga pirayor!1741 m då? Blev lurad av sidan jag kollade på.
Edit: och nu tvåa.1736m för Hochzillertal III.
Ja, det är korrekt på den pistkartan.![]()
Interaktives Pistenpanorama
www.hochzillertal.com
Jag ser 1733 och 1738?
Den där kommer väl från skiresort.info och det får väl vara bra nog. Kanske ligger avstigningen 5 m lägre på den ena liften, jag vet inte...Man undrar hur och vem som mäter.Där jag kollade, för II respektive III:
Visa bilaga 11037
Visa bilaga 11038
För stor skillnad för att skylla på Nordsjön istället för Adria som bas för möh, eller?![]()
Tackar tackar! Kräftsesongen full on, måste fiska mört för mjärdar. Litet brådska hela tiden.Kör du @KaitsuH .
Inte vill jag att du ska vara sur o känna dig bortdömd……
Jag ska ut o surfa istället!!![]()
Courmayeur javisst! Inte mitt favoritställe. Mycket folk. La Thuile var mycket bättre. Din tur @STORPOTATEN !Courmayeur
Naj.Svegklumpen???
Jag fiskar ofta i Ljusnan, men detta är inte Ljusnan. Och Ivo har fel @Kalle_Luzern , det är inte heller Härjedalen.Öööö, fiskar ni i Ljusnan? Jag har ju läst mina Hans Lidmans böcker.
Inte Klarälven/Trysilelva.Jag förstår inget om fjell. Försöker att hitta älven. Ser ut litet likadant som Unsetåa i Norge, men inte det. Också Klarälven-Trysil?
Hmmm, blev jag tvungen att googla upp så det stämmer inte. Och lite högre är de allt.Stora Ikornåsen?
och jag som höll på att leta bland Stuguvålen, Sätervålen osv (där du vill bygga massa liftarJag fiskar ofta i Ljusnan, men detta är inte Ljusnan. Och Ivo har fel @Kalle_Luzern , det är inte heller Härjedalen.
Söder om Sveg.
Mellanfjället är inte rätt. Oavsett vilken du menar, det finns ju två st i Sälefjällen. Men älven vi ser på bilden slingrar sig mellan dessa två Mellanfjäll. Typ.Mellanfjället, norra Sälen?
Där blir perfekt med liftar! 450 höjdmeter. Nära till grymt fiske i Ljusnan med biflöden också!och jag som höll på att leta bland Stuguvålen, Sätervålen osv (där du vill bygga massa liftar![]()
Hittar den inte...men det är ändå inte korrekt.Öjskogsfllet?
Nix.Fulufjället/Njupeskär
Löser alla myggproblem!Tackar! Måste prova Ljöra nån gång. Men allt för mycket myggor i området.
Det är ju väldigt nära, men inte riktigt rätt.Drevfjället