Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Nej, Rumänien är landet som sagtBatognica 2146m?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, Rumänien är landet som sagtBatognica 2146m?
Där satt den. Toppen ligger ovanför byn Busteni Monumentet i form av ett kors står på topoen av Caraiman peak. Strax söder om Busteni ligger Sinaia där det finns ett skidområde.Bucegi mountains. Det 28 meter höga korset står på 2291 möh och högsta toppen Omu är 2505 möh.
Berget med masten är Costila Peak 2490 möh.
En vulkan i fjällen?!
Vem vet, kanske har varit en gång i tiden??En vulkan i fjällen?!![]()
Nix.Städjan.
God morgon,Jag går på kaitsuH svar om Ljusnan och svarar Särvfjället. Om inte annat är det bra om toppar utesluts.
NixHovärken?
Nix.Tvillingvålen?
Det är det ikke.Med risk för att bli hånad av @KaitsuH så gissar jag på Yllästunturi.
Jajamen Korpflyet skall det vara, vilket alltså ligger i Sonfjällsmassivet.Sonfjället?
Korpflyet för att vara mer exakt
NejRusengälta (Skarsfjället)?
Nja det stämmer väl inte?Tycker det ser ut som Jämtlands högsta fjäll
Nej inte så nära någon väg...Storsnasen och Snasahögarna?
Är inte det här samma fjäll alltså?Nja det stämmer väl inte?
Jo det är detÄr inte det här samma fjäll alltså?
jag har ju haft den bilden förut på Härjångsstöten - Jämtlands högsta topp (Sylarnas topp är i Norge, Helags ligger i Härjedalen).Jo det är deträknas dom högre verkligen som berg?
Haha ja nu var jag helt fel ute..jag har ju haft den bilden förut på Härjångsstöten - Jämtlands högsta topp (Sylarnas topp är i Norge, Helags ligger i Härjedalen).
bild kommer om en stund!
Nu har ju visserligen Sylarna fler toppar, där tex både Lillsylen (1700 möh) och Templet (1728) är högre än Härjångsstöten. Och nog ligger de i Jämtland också....jag har ju haft den bilden förut på Härjångsstöten - Jämtlands högsta topp (Sylarnas topp är i Norge, Helags ligger i Härjedalen).
bild kommer om en stund!
Nu har ju visserligen Sylarna fler toppar, där tex både Lillsylen (1700 möh) och Templet (1728) är högre än Härjångsstöten. Och nog ligger de i Jämtland också....![]()