Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det går ju utför med seriositeten i den här tråden….Sorry men en del fånigheter måste man bara få ur sig… så kan man gå vidare i livet, litet mognare.
Det är ganska nära, men någon kilometer off.
Storgamen himself har slagit ner på sitt byte!
Får ge lite credit till @FilipNorin för den bra hjälpen.Storgamen himself har slagit ner på sitt byte!
Precis där sitter vi och njuter av utsikten över kändisar som tex Mittåkläppen, Helags och Skars.
Åter till @Kalle_Luzern
Nej, där nere är en dal du gissade på häromdagen.Rinner där nere Weisse Lutschine? Då Grindelwald?
Niederrickenbach är det! Litet samhället och tidigare kloster på runt 1150 möh ovanför Dallenwil. Den här kabinen är enda sättet att komma upp (förutom att försöka till fots då) på vintern. Från bergsstationen kan man ta sig vidare till Haldigrat-liften som jag hade bild på häromdagen.Ändrar till kabinen från Niederrickenbach
Och det är Stanserhorn som anas til höger på din bild.
Ditt foto är taget typ därifrån:
Visa bilaga 11656
Lurigt, dalen som syntes i bild låg liksom på tvären mot Engelberger-dalen (eller vad den kan heta) och de där småliftarna syns inte tydligt på google maps. Som sagt, det är ett vackert land. Jaha då var det dags igen! Återkommer strax.Niederrickenbach är det! Litet samhället och tidigare kloster på runt 1150 möh ovanför Dallenwil. Den här kabinen är enda sättet att komma upp (förutom att försöka till fots då) på vintern. Från bergsstationen kan man ta sig vidare till Haldigrat-liften som jag hade bild på häromdagen.![]()
Din tur då @fredw !
Korrekt! Den är större och mäktigare i verkligheten än på bilden.Slåttdalsskrevan, Höga kusten? Skuleskogens nationalpark.
Mycket norr om Västerbotten.knepigt: ser ut som Västerbotten men finns det så maffiga berg där..?
Men nu är vi mycket nära!Skibotn Hotel?
Ser ju ut som en f.d. artillerikasern.Solhov Hotel?
Visa bilaga 11666
Solhov Castle of the Lyngen Alps
accommodation hotel restaurant guesthouse conferences activities fatbike kayak kajakk skitouring topptursolhov.com
Nu är vi mycket nära! (Jag har aldrig hört om Solhov Hotel! Ganske ganska ny som hotel?) Vad jag frågar, är verkligen inte hotel utan...?Solhov Hotel?
Visa bilaga 11666
Solhov Castle of the Lyngen Alps
accommodation hotel restaurant guesthouse conferences activities fatbike kayak kajakk skitouring topptursolhov.com
Det är ett hotel, men det finns inte "hotel" i namnet.OK så det är inte längre ett hotell vi letar efter? DÅ tar jag en paus...![]()
Det är Magic Mountain Lodge i Lyngseidet! Jag trodde, att det är det enda hotellet där, hade inte tidigare hört om Solohov. Bra plats för inte bara topturandet, men också havsöringfisket! Ta era fiskespön med, där finns bra möjligheter att fånga över 5 kilos havsöringar.Magic Mountain Lodge??
Tänk om jag hade den utsikten från min arbetsplats (fd A4)Ser ju ut som en f.d. artillerikasern.
Du är säker på att det inte är gamla A4 i Östersund?