Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer!!Ser ut att kunna vara Schladming.
Stämmer bra. I Kittelfjäll, lika som så många andra skidorter i Sverige är det ofta himmel eller helvete. Ibland känns det som att det bara finns två olika fören där (knädjupt puder eller lite fjun på återfrusen botten).Kittel?
Weissmies på 4023 möh är korrekt, men Monte Rosa finns inte med på bilden.Nu tror jag polletten ramlade ner för vilken dal det är.
Får ändå chansa lite på vad det är för toppar. Weissmies och Duforspitze/Monte Rosa (för att hamna på gränsen)?
Aha, nu ser jag (tror jag). Monte Leone?Weissmies på 4023 möh är korrekt, men Monte Rosa finns inte med på bilden.
Visst är det så, Monte Leone till vänster och Weissmies till höger.Aha, nu ser jag (tror jag). Monte Leone?
Helt korrekt!Hallwilersee, Baldeggersee, Sempachersee, Aaresee.. nej förresten... Vierwaldstättersee ?
Nix, men du är på rätt sida om Sveg! Ledtrådar finns nu här ovan .Annecy?
Verkar finnas några Valar i området....Juvuln är rätt din tur @STORPOTATEN men jag är på valen, så väldigt nära Hemknulen
Nix.Dent Blanche?
Och på riktigt språk (Härjedalsmål) - Vålen.Ja valen betyder lågfjäll på jamska
Äh, jag trodde att jag har redan lärt mig nånting här.
Men det har du ju. Du har lärt dig att den där toppen inte är Dent Blanche! Bara en sån sak.Äh, jag trodde att jag har redan lärt mig nånting här.