STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Just det! Den är vänstervriden. Din tur igen!Aha...att den svänger?
Nej, den går inte så mkt uppför. Mer på platten, fast även den går ju en bra bit över marken.Vanoise Express?
Det har jag inte för mig att den gör, men det var också galet länge sedan jag var där. Så nej, detta är inte den liften.Ser ut som Telcabine Bochard Grands Montets, men hänger den så högt….?
Jag har ju inte varit där alls, tyckte bara att gondolerna var lika.Det har jag inte för mig att den gör, men det var också galet länge sedan jag var där. Så nej, detta är inte den liften.
Nej tyvärr, den går definitivt inte så högt upp.la plagne, telecabine roche de mio ?
Edit: ger bort en ev vinst till Christiam, tror han vet varför…
Visa bilaga 12277
Nix, vi är i Europa. Närmare bestämt Frankrike.Är bilden från USA?
Nix.Marmottes 3?
Gött mos, där satt den! Precis i tid också.Jandri Express 1?
Nej, där har jag aldrig varit.Val Thorens?
Det är La Thuile/Rosiere. Bilden är från Rosiere sidan. Och julveckan! Chamonix på samma vecka, lö horrible! Miljarder människor. Det samma i Courmayeur. Men där: ingen! Vi fick åka bra snö mellan pisterna nästan bara tillsammans. Din tur @Ivo del Brallola thuile?
Ingen minns en tvåa…..!!Italien och det har regnat…..
Precis! Vi var ju på rivieran förra veckan med våra nya vaccinpass (som vi aldrig behövde visa). Tog tåget till ventimiglia och tänkte promenera över gångbron som slutar vid en fantastisk pizzeria.Bollen till Hawk om det stämmer med Ventimiglia!
Det är f ö i floden Royas dalgång man till största delen kör om man tar bilen från Rivieran norrut till den mysiga lilla skidorten Limone i sydvästra alperna. Kanske Ivo varit där på studiebesök?